Of evt bij meerdere opties een poll doen?
Ik dacht zelf aan Lize Spit - Ik ben er niet. Maar wilde eerst weten of er überhaupt animo voor was. Misschien dat als andere mensen een idee hebben, dit in een reactie vermelden en dat de uitkomsten worden opgenomen in een poll?
Ohh al gelezen maar wel echt een tof boek
Mijn suggestie: Alma Mathijsen - Bewaar de zomer of Brit Benett - The Vanishing Half
Daarnaast zou ik iedereen die meeleest van harte willen aanbevelen het boek dat we kiezen via libris.nl te kopen, en daarbij je favoriete boekhandel te selecteren. Boekhandels gaan namelijk gewoon over de kop met deze lockdown, en op die manier kun je ze nog steunen!
Ja leuk! Mij lijkt het boek ‘de engelen van Elisabeth’ geschreven door Els Florijn wel tof om te lezen.
Misschien is een ouder boek wel iets makkelijker voor de mensen die lenen van de bieb (doe ik zelf meestal ook eigenlijk) dan lijkt ‘Nest’ van Sanneke van Hassl mij wel leuk.
Ik stem mee voor The Vanishing Half! Nog niet gelezen maar ligt al in de kast en lijkt me geweldig om te lezen/bespreken.
Ik heb de nieuwe Lize Spit in de kast staan dus zou die heel graag doen! The Vanishing Half heb ik al met m’n real life cluppie besproken dus die zou ik dan skippen, maar het is wel een boek dat heel geschikt is voor een boekenclub.
Deze lijkt me ook leuk om te doen!
Oh ja die lijkt mij ook wel leuk! Ik vond de film met Lily James ook erg goed! Ben wel benieuwd hoe dat boek opgebouwd is.
Lize Spit lijkt me ook leuk, ik heb het boek ook in huis. Rebecca staat ook al heel lang op mijn lijstje, dus als die het wordt doe ik sowieso mee. Zal ik morgen een poll aanmaken om te kiezen? Dan kunnen mensen tot die tijd nog andere opties aandragen!
Ja leuk, ik doe mee!
- Rebecca (Daphne du Maurier)
- Ik ben er niet (Lize Spit)
- What is the what (Dave Eggers)
- De engelen van Elizabeth (Els Florijn)
- The Vanishing Half (Brit Bennett)
- Bewaar de zomer (Alma Mathijsen)
0 stemmers
Ik ben er niet en Rebecca staan op de gedeelde eerste plek! Zijn er nog mensen met een specifieke voorkeur?
Rebecca staat inmiddels op 1e plek, zie ik! Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit ipv Lize Spit, dus ik pas mijn stem nog even aan.
Rebecca it is dan, denk ik?
Yes! Dat denk ik dan ook. Leuk, ik heb er zin in!
Leuk! Ik doe ook graag mee, wil Rebecca al tijden lezen.
Leuke uitslag. Eens kijken waar ik hem lokaal kan scoren.
Het is niet een heel dun boek zie ik, paar weken de tijd geven toch?
Ja, misschien kunnen we zondag 28 februari aanhouden als datum om te bespreken? Dan heeft iedereen tijd om het boek te kopen / lenen en te lezen!
Ja prima!!
Edit zie dat er een Netflixfilm is haha. Leuk om na boek te kijken
Ja leuk idee!
@moderators zouden jullie de titel kunnen aanpassen in Boekenclub: Rebecca - Daphne du Maurier ?