Super goed dat je het gaat verkopen! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt dus ik weet hoe je je voelt. Inmiddels wel weer minder oke met mijn lijf helaas vanwege mijn gezondheid, maar dat is bijzaak . Ik heb alles weggezet omdat ik er nog niet klaar voor was om de kleding weg te geven. Wat voor mij hielp was gewoon leuke nieuwe kledingstukken kopen die wel passen en waar je je wel goed in voelt. De rest zou ik inderdaad of weggeven of ergens bewaren waar je ze niet steeds ziet!
Verder is het oke om af en toe verdrietig te zijn, laat niemand je wijsmaken dat je iedere dag 100 procent oke moet zijn met je lichaam. Volgens mij heeft iedereen wel eens mindere dagen. En zo niet good on them, maar niet per se voor iedereen haalbaar. Het is al super fijn dat je blij bent met hoe je eruit ziet, ongeacht welke maat je hebt. Verandering hoort nou eenmaal bij het leven en dat geldt voor je lichaam net zo! Het leven zou ook maar saai zijn als iedereen er van geboorte tot sterven precies hetzelfde uitzag toch!