Bloggers voor bloggers

Omg held! het is me gelukt, thanks! Ik had namelijk eigenlijk verder alles wel klaar (in de zin, niks bijzonders, super basic). De vorige keer dat ik een blog begon liep ik hier ook al tegen aan en ik wist gewoon niet hoe ik dat toch moest veranderen.

Ik vind vooral al die termen zo vaag. Totaal niet bekend mee, zie altijd alleen maar de voorkant van een site, haha. Maar alles werkt nu, dus ik kan blogs gaan schrijven.

1 like

Krijgen jullie op Bloglovin ook likes op hele oude posts van nepaccounts?

Ik vroeg me af of sommigen van jullie ook een nieuwsbrief voor jullie website hebben en welk programma jullie daarvoor gebruiken. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Voor mijn eigen site niet, maar voor mijn werk gebruik ik Mailchimp. Dat is gratis en werkt super makkelijk, je kan formulieren op je site ook linken met Mailchimp waardoor de nieuwe inschrijvingen direct in je adressenlijst terecht komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit wat anders heb geprobeerd, maar ik ben hier zeer tevreden mee!

1 like

Ik gebruik ook Mailchimp! Werkt top. Je kan je eigen template maken en opslaan en verschillende mailing lijsten aanmaken en er tags aan hangen.

1 like

@George Ik ben er nu mee bezig, maar ik zie dat je een adres moet toevoegen. Jullie hebben zeker gewoon het adres van je bedrijf ingevoerd?

Ik zie in mijn account geen adres staan, maar ik heb het ook al een paar jaar, dus misschien dat dat nieuw is.

1 like