Bloed/plasma doneren topic

Ah ja he, vind ze altijd zo fijn daar, voelt ook altijd een beetje als uitje om te gaan (al komt dat natuurlijk ook door de lekkere koeken :innocent:). Was een tijdje terug tijdens het plasma doneren niet lekker geworden en toen zijn ze eerder gestopt, toen belde ze de werkdag erna nog even om te checken hoe het ging. Vond ik echt goed. En toen iemand een keer misprikte kwam ie daarna ook echt weet ik veel hoe vaak zn excuses aanbieden en tijdens de donatie nog helemaal bij me zitten enzo (al was het rustig en was het meer omdat hij toch niets anders te doen had gok ik haha).

1 like

Ik mocht gister weer, ik heb B+ en word maar 1x per jaar opgeroepen ofzo. Is daar minder van nodig?
Normaal loopt het voor geen meter, dus ze hadden dat bandje om mijn arm al extra strak gedaan, tafeltje met zakje laag en ik was al aan het knijpen in het balletje, maar het kwam er nu veel te snel uit :sweat_smile: Waarschijnlijk omdat zo’n warme dag was. Toen de naald er weer uit ging spoot het helemaal :rofl:

2 likes

Leuk! Wist helemaal niet dat hier een topic voor was! Heb onlangs voor het eerst bloed gegeven. Het viel me zo erg mee

5 likes

Ik mag vandaag weer bloed doneren! Ik had begin dit jaar een mislukte donatie (apparaat werd uitgezet terwijl ik nog niet klaar was). Daarna geen uitnodiging gekregen toen de bus er weer stond. De keer daarna mocht ik niet doneren, omdat ik verkouden was. Nu ben ik gelukkig niet ziek (geweest) in de afgelopen maanden en mag ik weer. Dit wordt mijn 8e donatie als het goed is, doneer sinds mijn 18e en ben nu 24.

6 likes