Blind getrouwd België

Voor de mensen die Nick ook hilarisch vinden: volg hem op insta! @sillywommers

Hij post echt grappige dingen over z’n dagen in quarantine haha.

Ik volg Laura ook op instagram. Ze gaf gisteren aan dat ze deze aflevering zelf ook niet ging kijken omdat ze de afleveringen een tijd terug al had moeten zien en het heel moeilijk vond om te zien hoe erg ze in de knoop zat met zichzelf. Ze geeft al aan dat het vanaf volgende week beter gaat, dus ben erg benieuwd!

1 like

Haha, toptip. Voor de twijfelaars (hij heeft zijn profiel op privé staan), hij heeft zich vandaag verkleed als Davy Jones uit Pirates of the Caribbean (die met zijn tentakelbaard) :see_no_evil: Compleet met baard gemaakt uit worsten!

1 like

Ah ik ben ook benieuwd. Ik vind het zo jammer dat ze zich zo erg afsluit en zelfs dan nog een soort afwijzing ervaart vanwege Sonny… Ze lijkt heel weinig zelfinzicht te hebben of nogal egocentrisch in het leven te staan, maar wellicht omdat ze in de knoop met zichzelf zit. Bij de trouw leek ze echt een toffe en zo enthousiast, hopelijk komt dat terug.

Over de aflevering van gisteren:

• Winnie en Jonah: gaan bij elkaar blijven denk ik. Hangen mega hard aan elkaar en willen alles samen doen (ik zou er gek van worden) maar voor hun is dat precies wat ze willen.

• Tatiana en Lothar: ik snap eigenlijk niet goed waarom ze niet beter met elkaar klikken? Ze lijken mij wel op hetzelfde niveau ofzo te zitten? Qua was ze willen in het leven, levensstijl en ritme enz?

• Nick en Christophe: ik vind hen zo leuk samen en ze communiceren precies ook heel goed. Ik snapte Nick volledig ivm dat etentje. Ik zou gek worden als er vrienden komen en je hebt geen idee wat je gaat eten. Chaos! Ik twijfel wel of ze meer gaan worden dan vrienden, jammer.

• Sonny en Laura: Laura deed eindelijk meer haar best, joepie! Jammer maar het lijkt veel te laat voor Sonny, die jongen is precies op.

5 likes

Vond het echt irritant van Laura dat ze vindt dat Sonny zich niet openstelt als hij niet koopt wat zij wil. Hij heeft zich al genoeg opengesteld om überhaupt met jou te gaan winkelen, waarom zou je dan ook nog iets moeten kopen wat je niet eens mooi vindt?

En ik snap Nick zó goed. Ik zou echt kunnen janken op zo’n moment dat je pas om 20.30 uur gaat beslissen wat je gaat eten (wat ik op normale dagen al verschrikkelijk laat vind, dan ben ik al uitgehongerd, maar laat staan als je om 4 uur moet opstaan). Ik denk 24/7 aan eten, en zeker als ik gasten krijg weet ik een week van tevoren al wat ik wil gaan maken.

5 likes

Ja inderdaad. Je moet ook helemaal niet iets passen als je dat niet wil, zeker niet iets kopen!
Laura heeft zichzelf denk ik te “positief/anders” beschreven. In haar omschrijving staat dat ze spontaan, goedlachs, open boek en enthousiast is. Op basis van wat we op tv zien zou ik dat toch niet zeggen.

Ik weet niet wie ik moet quoten want wil op zoveel van jullie reageren :sweat_smile:

• Laura&Sonny: Heel rare activiteit om te “bonden”: samen gaan shoppen, iets wat Sonny volgens mij niet eens graag doet? Waarom ga je niets doen dat je allebei leuk vindt, iets sportief zoals muurklimmen ofzo? Laura lijkt me inderdaad iemand die een kneedbaar poppetje wil, maar daar dan ook weer niet tevreden mee is omdat ze meer een “bad guy” wil.
    Lijkt me kut als ze hierna iemand wil leren kennen, want ze komt niet echt sympathiek over in dit programma. (Ben bijna zeker dat ze niet samen blijven) Vond het wel zielig om te zien dat Sonny zichtbaar heel ongelukkig is, maar ik denk dat hij hierna in 1 2 3 een nieuwe vriendin heeft.

• Winnie&Jonah: Lijkt nog steeds een goede match. Volgens mij is Winnie ook begripvol over het feit dat Jonah bijvoorbeeld nog nooit alleen gewoond heeft.

• Christophe&Nick: Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hun zo’n goeie match vind. Ik vind hun allebei HEEL leuke mensen met toffe humor en goede open communicatie maar ze lijken me zo verschillend in het leven te staan. Christophe is heel milieubewust en Nick lijkt daar dan weer totaal niet mee bezig te zijn (5 kledingkasten met enkel zomerkleding, niet biologisch kopen/eten…) Maar goed, misschien is dat ook niet echt een dealbreaker voor hen…

• Tati & Lothar: Lothar zei in een interview dat ik zag op VTMgo dat hij de humor van Tati geweldig vindt en to be honest denk ik ook wel dat ze op zich wel goed samen passen. Tati boycot alleen de hele boel en doet niet eens moeite. Zonde, want ze geeft hem niet eens een kans! Hoe moeilijk is het om een paar weken even moeite te doen?

4 likes

Vind dat Tati sowieso elk gesprek erover afkapt en redelijk bot daarin is (of nou ja, gereserveerd). Ik zie echt elke keer een Lothar die daar het gesprek over opent en zijn gevoelens probeert te uiten, en Tati die dan zegt “ja, is lastig he” of “tja, het leven.” en daarmee elk gesprek doodslaat. Heb echt met die jongen te doen.

8 likes

Ik vind Tati en Lothar vandaag eigenlijk heel leuk overkomen samen!

En Laura is een totaaaaaal ander persoon als ze bij de andere kandidaten is? Mega sociaal, maar als ze naast Sonny zit, staat haar gezind op onweer.

Zo jammer dat Tati en Lothar niet dichter bij Stijn en Nuria aan tafel zaten! Vond dat Stijn en Nuria goede tips gaven

4 likes

Dat vond ik ook! Erg jammer dat de koppels eens niet verplaatst zijn naar de andere tafel om daar ook wat ervaringen te horen…

2 likes

Ja idd! Want Tati zei direct “ah zie je wel!” toen dat lovey dovey oud-koppel zei dat ze in de huwelijksreis de klik voor het eerst voelden, terwijl Stijn & Nuria zeiden dat ze toen nog geen klik hadden. Tati had die hello fresh-vergelijking ook moeten horen, jammer!

1 like

Leuke aflevering, maar voelt wel een beetje gek zo tussendoor (voelt meer als een aflevering voor het eind). Vind Laura nog steeds niet leuk, en vind Tati eigenlijk leuker worden dan Laura (nooit gedacht dat ik dit ging zeggen). Stijn en Nuria gaven idd hele goede tips, hoop dat Laura daar iets mee gaat doen. Ze is zo passief geweest de hele tijd, dan verwacht ze dat de vonk zal overslaan als je samen elke avond op de bank hangt voor de tv zonder zelfs maar te praten? En dat voor 5-6 weken lang?? (wist niet dat ze al zo lang samen waren)

Vind het wel een beetje jammer van Winnie & Jonah dat ze zó extreem klef zijn de hele tijd, ook met andere mensen erbij. Je zag gewoon dat een aantal andere kandidaten het er ook moeilijk mee hadden omdat zij dat niet hadden. Vind dat altijd zo irritant van die stelletjes die geen seconde van elkaar kunnen afblijven, ook niet in het openbaar.

7 likes

Hoe sociaal deed Laura nu?? Amai wat een verschil.

Ik vind Jonah irritanter en irritanter worden. Altijd met zijn geforceerde mopjes de grappige uithangen. Ik zou er knettergek van worden.
Ook constant zo aan elkaar zitten. Leuk voor jullie maar duidelijk dat de andere kandidaten zich er aan spiegelen en het zich aantrekken.

Ik hoop nog steeds dat het goedkomt tussen Christophe en Nick!

4 likes

Inderdaad, de frustratie was ook op Sonny’s gezicht af te lezen. Ze probeert bij de rest van de kandidaten zo spontaan, aanwezig en leuk over te komen, terwijl de bij hem alleen maar een gezicht tot op de grond heeft.

2 likes

Ik irriteer mij echt aan Laura, volgens mij heeft zij echt een gebrek aan zelfinzicht. Zij ziet zichzelf als een spontaan blij ei maar ik vind het meer overkomen als een rol die ze speelt in gezelschap. En die arme Sonny deed aan het begin zijn best maar heeft het nu gewoon opgegeven, kan ik helemaal begrijpen want je wordt toch triest van zo’n situatie.

Winnie en Jonah vind ik heel leuk samen. Zou zelf gek worden van zijn grapjes maar zij lijkt het leuk te vinden dus goede match.

3 likes

Ja dit gevoel heb ik ook.

Nou ik zit er klaar voor. Ben benieuwd naar Lothar en Tati want denk dat de “ontknoping” van hun vanavond is!

1 like

Die kat is toch echt wel mijn favoriete figuur uit dit seizoen.

15 likes

Hahaha jaaa, die stoel omver smijten, en dan schrikken en wegspringen :joy:

1 like

Ik vond de ‘zwoele’ (:joy:) scène tussen Winnie en jonah wel cute, en vond het leuk om te zien hoe zelfverzekerd Winnie is! Soms komt ze ook wel beetje als een ‘pleaser’ over, dus vond het leuk dat we nu ook deze kant van haar zagen. Denk echt dat ze forever samen blijven haha, ze zijn echt een goede aanvulling op elkaar qua mensen maar ook qua leven denk ik!

En ik hoop nog steeds zó erg dat Nick gevoelens gaat krijgen voor Christophe. Ik vind ze zo leuk samen :sob:

5 likes