Random opmerking maar Nick doet toch op een rare manier zijn gordel om? Drie keer een auto scene en drie keer hangt zijn gordel halfweg zijn arm ipv over zijn schouder?
Heb pas de eerste 2 afleveringen gezien maar wat heerlijk om hiernaar te kijken. Lekker tempootje (in 2 afleveringen al bijna 4 huwelijken) en heerlijk lange afleveringen. Vind de mensen ook gewoon veel leuker om naar te kijken?
Zo zonde van het pak trouwens, veel te korte mouwen en te strak. En hij was wel echt enorm aan het zweten en vegen wat wel erg onaantrekkelijk is. Zo benieuwd naar de huwelijksreis en samenwonen!
Vind die Nick trouwens zó’n leuke man.
Wat een schatje is die Jonah! Snap niet dat ‘ie zichzelf zo laag inschat, vind hem zo leuk.
En wat een gave huwelijksreizen, zo’n verschil met die saaie flutreizen in NL. Geef mij die reis naar Kenia maar, wauw.
Die huwelijksreizen en B&B’s waren vorig jaar wel anders hoor haha, toen verscheen er kritiek in de media dat het nogal back to basics was
Ja ik denk ook dat ze gaan samenblijven, maar ik vind hem soms wel heeeeel klef.
Ja die Tatiana haar reactie op dat cadeau was echt vreemd? Ze bedankt hem ook niet eens? Ik vind haar totaal niet sympathiek overkomen en Lothar blijft maar zijn best doen…
Ben ook heel benieuwd of het wat wordt tussen Nick & Christophe, moest wel lachen om Nick’s chakra massage
Ben benieuwd waarover Laura en Sonny een woordenwisseling krijgen volgende week… Hij doet trouwens wel echt zijn best en is mega geduldig.
Ik vind dit programma zoveel leuker dan MAFS. Minder sensatie, geen hijgende presentator in de nek van de kandidaten steeds en veel leukere bestemmingen
Ja oei Tatiana haar reactie op dat cadeautje… Ze verpest ook gewoon elke keer de sfeer. Ik snap niet dat je niet een beetje moeite doet om gewoon beleefd/aangenaam te zijn voor de ander. Vond ik bij Laura ook wel, zoveel zagen terwijl de ander alles goed probeert te doen verlopen.
Winnie en Jonah vind ik wel lief, ik hoop dat dat blijft. Ze zijn wel heel klef maar toch krijg ik er niet het gevoel bij dat ze te snel gaan of dat het ineens gaat mislopen (wat ik meestal wel heb bij kleffe koppels :p)
Nick en Christophe ook echt leuk maar moeilijk in te schatten of er een romantische klik of aantrekking is vind ik.
Eindelijk ook gekeken
- Winnie x Jonah: enorm klef, maar ze zitten precies op dezelfde golflengte dus komt goed denk ik!
- Nick x Christophe: dat Mexico liedje van Nick… Ik zou gillend weglopen, zo veel plaats vervangende schaamte!!! Gelukkig vond Christophe het dan weer geweldig! Ben benieuwd hoe zij het gaan doen na de reis. Ze communiceren wel goed precies.
- Tatiana x Lothar: amai wat is daar aan de hand, Tatiana doet zo zuur. Die reactie op dat cadeautje?? Vreemd
- Sonny x Laura: ben benieuwd waarover die ruzie volgende week gaat gaan. Sonny doet wel enorm zijn best. Ik zou echt ambetant worden van iemand die zo passief is (ja alles is goed, ik weet niet,…). Natuurlijk gebaseerd op die paar momentopnames.
Vind die Tatiana echt zo’n chagrijn, doet totaal niet haar best om hem te leren kennen of de sfeer te verbeteren. Zo ongeïnteresseerd en ondankbaar ook.
Yay, nieuwe aflevering:
- Nick en Christophe <3 Blijven mijn favorietjes. Die vlag, dat etentje in de regen, … ik word er zelf gelukkig van.
- Blij voor Winnie en Jonah dat ze even klef zijn. Niet mijn ding, maar leuk voor hen.
- Laura Er zijn grenzen aan een slecht humeur. Get yourself together. Maar ik ben zooooo is een flauw excuus. Be strong, Sonny!
- Tati en Lothar Dat gesprek over koriander. Wat. was. dat.
Jaaaa van Christophe en Nick kan je niet anders dan vrolijk worden! Zo leuk als zij samen de slappe lach hebben. Denk wel dat Christophe meer chemie voelt dan Nick.
Laura is inderdaad wel… intens . Ze wil volgens mij overkomen als een stoere, nonchalante chick, maar heeft eigenlijk een heel klein hartje (en een groot dramaqueen-gehalte, jeetje). Wel knap dat Sonny zo positief blijft, hij was bijna euforisch omdat ze gewoon tegen hem praatte in de auto? Heb echt met 'm te doen.
Ik vind Laura echt een ambetante
Wat een ongemakkelijkheid zeg bij Tatiana en Lothar. Tatiana ziet Lothar gewoon echt niet zitten en ik snap dat je er niet vrolijker op wordt als je de hele dag samen bent met iemand die je amper kent en met wie het totaal niet klikt en dan ook nog eens een camera op je neus. Maar zooo, ze straalt totale desinteresse uit en ze lijkt het niet eens meer op te kunnen brengen zo af en toe nog wat te praten. Ik vraag me af wat zij van tevoren voor beeld van haar deelname had. Volgens mij heeft ze Lothar geen enkele kans gegeven.
Die klefheid van Winnie en Jonah is inderdaad nmsmvpe. Hoewel ik trouwens niet helemaal zeker ben dat ze er echt hetzelfde in staan. Soms denk ik dat Jonah zijn hele leven met Winnie al voor zich ziet en dat Winnie het nu op vakantie heel erg naar haar zin heeft en daar helemaal in meegaat, maar dat dat misschien een beetje verandert als ze terug zijn in het echte leven. Maar ik weet het niet hoor, we gaan het zien!
Verder vond ik het zoo ongemakkelijk dat Winnie en Jonah weer ontvangen werden alsof ze Willem Alexander en Maxima zijn, bij dat vorige hotel ook al
Die losse kusjes steeds van Winnie en Jonah, helemaal mee eens dat ze eens een keer echt moeten zoenen. Daar spat ook helemaal geen romantiek vanaf. Een beetje alsof ze elkaar al jaren kennen en in een sleur zitten.
Sowieso verbaasd het me dat er zo weinig romantiek is bij alle stellen. Ja oké, tussen Sonny en Laura en Tatiana en Lothar zie ik het sowieso niet gebeuren. Maar Nick en Christophe lijken het onwijs leuk te hebben samen en als ik een van hun was dan had ik bij die zonsopgang bij de tempel echt de kriebels gehad om even stil te staan, in stilte te genieten, en echt eens goed te zoenen.
Ik denk wel dat een tactiek zoals Winnie en Jonah beter werkt dan hoe Sonny en Laura het aanpakken. Als je klef met elkaar omgaat dan kan het volgens mij sneller uitgroeien tot een echte liefdesrelatie dan wanneer je mega veel afstand houdt zoals Laura doet. Ja, ze kennen elkaar pas kort, maar je zit wel 24/7 bij elkaar en dan gaat de tijd veel sneller lijkt mij?
Ik denk ook dat je een beetje jezelf voor de gek moet houden, ik weet niet hoe ik het juist moet omschrijven maar als je met een houding van “dit is echt iets en ik vind mijn partner heel leuk, aantrekkelijk, ik wil hem aanraken, knuffelen, zoenen, etc.” dat je jezelf er dan ook beter aan over kunt geven dan wanneer je in je achterhoofd steeds denkt “oei dit moet iets worden, maar ik ken hem nog niet, is hij wel de ware, help, stress, twijfel”.
Maar misschien heb ik er gewoon te weinig verstand van. Het kan natuurlijk ook gewoon echt niet klikken en dat ze het gevoel van HELP niet meer uit hun hoofd krijgen.
Laura die net eens deftig afscheid nam toen Sonny vertrok “Saluu”
Ik vind Nick wel nog altijd leuk, dat met die worst en aardappels of de biowijn opmerking . Ik kan wel niet meer op een normale manier naar bananen kijken, door onschuldige kinderhandjes geplukt.
haha
–
Laura die in Bali zei dat ze zich in het echte leven anders ging gedragen
Nog steeds een moeilijk mens. Heb medelijden met Sonny!
Laura: ik heb ruimte nodig
Ook Laura: ik wil meer complimentjes
Christophe omdat ik een rare vlaggenobsessie wel kan appreciëren
Die Laura, mijn god wat een chagrijn. Sonny raakt zo nog in een depressie als ze zo doorgaat. Ik was zelf niet eens meer met haar gaan samenwonen na die reis. Zo’n saai mens, nooit een gesprek, nooit iets van interesse, nooit iets leuks ondernemen. Ik vind het echt zielig voor Sonny. En dan zegt ze dat zij eerst bevestiging nodig heeft voordat ze ‘leuk’ kan zijn? Alsof ze zelf Sonny ooit bevestiging geeft? Of überhaupt interesse in hem toont? Je gaat toch iemand geen complimentjes geven die de hele dag zo chagrijnig is en geen interesse in je toont? Moet wel van 2 kanten komen.
Tatiana heeft mij deze aflevering echt verrast! Ze zijn zoveel leuker nu ze samenwonen. Alleen jammer dat ze hem op de bank laat slapen. Één nacht overleef je nog wel, maar lijkt me echt niet goed voor je rug om daar wekenlang te liggen.