Ik heb vorige week bij de steak preview Iron Sky 2 gezien. Film was zo slecht dat het grappig was. Heb er echt om gelachen.
Deze week De Libi gezien. Vond ik erg leuk! Nederlandse film, maar heel anders dan de standaard Nederlandse films.
Bij beide films liep 3/4 van de zaal leeg aan het begin. Ik vind dat toch bijzonder. Als je toch al in de bios bent kijk je die film toch lekker af. Als je naar de steak gaat weet je ook gewoon dat er een film draait die meestal niet uitkomt bij ons in de bioscoop. Als je een standaard film wil zien, moet je niet naar de steak gaan.
Hebben jullie ook zoiets als een sneak preview/verrassingsfilm bij jullie bioscoop? Ik vind het super leuk om mega diverse films te zien en dat het altijd een verrassing is wat je te zien krijgt.
Naar The Hustle geweest, was een beetje zo zo. Opzich wel vermakelijk, maar geen âŹ10 waard om in de bios te kijken
Donderdag naar Endgame
Ik vond Aladdin echt mega-geweldig!!! Ben verliefd op Yasmine ook. Echt prachtig. Ik was met mân moeder en ze kon niet geloven dat de dieren nep waren en een paar minuten nadat ik haar had overtuigd vroeg ze:
âMaar Kroepoek, zijn de mensen dan wel echt?!â
Net geweest en ik vond hem ook echt heel leuk!
Endgame was pretty legendary btw, vooral het eind omfg <3
Gisteren Rocketmen gezien. Super leuke film! Waarschijnlijk nog leuker als je meer van zijn liedjes kent dan ik.
Ik ben gisteren geweest. Vond hem ook erg leuk! Lekker over the top en moest echt huilen met die scènes met zijn ouders.
Was dat serieus tijdens Hotel Mumbai ? Ik kwam hier om te posten hoe intens (en goed gemaakt!) ik deze film vond dus was even aan het kijken of er al wat over gezegd was. Maar wow dat is wel sick.
Ja, ik kan ook wel echt voorstellen dat de rest van de zaal hier bang van werd
https://www.ad.nl/den-haag/paniek-in-bios-tijdens-film-over-aanslagen-mannen-staan-op-en-verspreiden-zich~ae961cdb/
Hahaha precies dit. Ohh en ik ben ook gek op dino films!
Nou net naar Godzilla geweest. Even ranten hoor
Samenvatting
Pfff nou naar mijn mening was er veel te veel âpeople dramaâ dan dat er fucking monsters in beeld waren. En als ze in beeld waren was het de hele tijd shaky cam tijd. Pfff ook waren er continu explosies die dan weer in beeld waren ipv de monsters. Ik was echt een beetje teleurgesteld man Er zaten zeker wel wat coole scènes, maar veel te weinig naar mijn zin. Mehhh
Haha zo mee eens, behalve de graphics en de muziek een ontzettend slechte film haha. Had er zoveel van verwacht, meh
Nou idd! Veeeeel te veel tijd werd er gestoken in het âverhaalâ. Sorry hoor ik zit daar niet voor het âverhaalâ en zeker niet voor zoân middelmatig plot
Ik heb Long Shot net gezien. Mega aanrader, heb erg hard gelachen
Ik heb hem ook net gezien! Dacht bij de trailer van naahh weet niet. Maar vond hem ook echt super leuk!
Ik heb net ook Long Shot gezien. En een paar keer hardop gelachen (niet zo hard als de persoon naast mij, wow). Was leuk!
Samenvatting
En twee van mân lievelingsliedjes zaten in de film
Ja, ik heb ook Long Shot gezien. Echt een laugh out loud film. Leuke film, echt een aanrader.
Heb gisteren Aladdin gezien. Super vet! Ik ben mega enthousiast, echt de beste remake tot nu toe. Zo tof gedaan, visueel heel mooi en heb meerdere malen hardop gelachen.
Is een unlimited pas van PathĂŠ het waard? Er komen zoveel goede films uit, maar ik wil eigenlijk niet weer aan iets vastzitten