Bioscooptopic

Ik heb John Wick 3 gezien. Als je de eerste 2 films kent dan is deel 3 daar een intensere grotere versie van. Ik kan dit type actiefilm met veel geweld weinig verhaallijn wel waarderen, dus ik vond het een leuke film.

3 likes

ik vond the hustle echt heel grappig!
love allebei die actrices

2 likes

Ik heb Aladdin gezien. Ik vond hem leuk, grappige film. Hij is wat langer dan het origineel met ook een aantal
nieuwe liedjes en karakters. Ze proberen ook wat karakters uit te diepen wat ik niet altijd heel geslaagd vind.

Ik vond persoonlijk Robin Williams als genie leuker, maar misschien komt het ook omdat ik die versie gewend ben. En Will Smith is niet de beste zanger om hem dan extra liedjes te geven vond ik niet helemaal geslaagd.

Ondanks al mijn gezeur vond ik het wel een leuke film. Echt jeugdsentiment.

1 like

huh, had hij extra liedjes? dacht dezelfde als robin williams in het origineel

oh grapje dacht dat hij ook arabian nights had gezongen omdat hij wel die personage insprak maar google says no

Nee, Will Smith heeft ook Arabian Nights ingezongen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aladdin_(2019_soundtrack)

En die vond ik ook zo matig gezongen. Ik zou het ook ontkennen als ik het geweest was.

2 likes

Ik ben al 2 jaar niet in Pathé Arnhem geweest, weet iemand of de biostray er nog is?

Ik heb the sun is also a star gezien en ik vond het helemaal niks

Afgelopen week naar Aladdin in 3D geweest. Super mooi gemaakt maar verder niet echt een “wouw” Disney film

Met Hemelvaart naar John wick 3 ohhh yeah!

En wil ook super graag naar Godzilla, love mijn monster films

Ik snap eigenlijk niet waarom ze die geest niet gewoon volledig animatie hebben gemaakt? Waarom er per se iemand voor casten?

Ook voor naamsbekendheid denk ik, Will Smith genereert wel veel goede PR

1 like

Ik weet niet of ik gewoon niet zo’n kritisch persoon ben maar ik vond Aladdin echt fantastisch! Het is mijn favoriete Disneyfilm en ben best sceptisch tegenover live action, maar vond het heel goed geslaagd. Wel eens dat Arabian Nights niet heel lekker klonk, maar de rest vond ik prima. Ook zo leuk dat veel details 1:1 hetzelfde waren als de animatie.

Vooral tijdens de achtervolging (one jump ahead) die zin:
Still I think he’s rather tasty
Zo grappig, en ook dat de geest zo’n dame is tijdens Prince Ali.

2 likes

Yes! Toen Pathé Zwolle net open was beloofden ze ze ook maar helaas.
Zag dat ze van colaflessen worden gemaakt maar geen updates verder.
En las dat ze niet meer worden gemaakt.
Ik vind ze geniaal ik wil er 1 stelen :smiling_imp: maar ik ben te braaf.

1 like

Disney weet dat dat bij zijn muziek hoort, hoop ik voor ze hahaha!

OT:
Ik wil trouwens nu wel Eddie Murphy als Mushu bij Mulan (zal wel niet gebeuren maar toch)

Ik heb net Aladdin ik 4DX gezien en wow, dat is wel een beleving joh!
Het was tevens mijn eerste 4DX film maar ik vond het heel vet. Ook een meelevende zaal die mee ging klappen met liedjes en ging juichen op het einde enzo.

Wel grappig: Op de rijen voor mij zat een vrij irritante klas. De vrouw naast mij heeft een paar x gezegd dat ze stil moeten zijn en ik ook een keer. Maar op een gegeven moment krijg je een ‘duw’ in je rug als effect en die jochies zo: “mevrouw was u dat??!” :joy:

5 likes

Wow 4D? Wat moet ik me daarbij voorstellen, ook bewegende stoelen enzo?

Ik vond Alladin ook echt leuk! Liep met een grote lach de zaal uit

Heb ook zin in die film over the beatles!

1 like

Jaa de stoelen bewogen mee, er wordt wind over je heen geblazen, er zijn lichtflitsen, en de stoelen trillen ook. Verder is er nog geur maar dat heb ik niet echt geroken bij Aladdin. Oh en het is in scenes met sneeuw en ijs ook echt koud! Qua beeld is de film ook in 3D

Ik vond het bij deze film echt wel iets toevoegen, je beleeft de film intenser. Ik zat nu een beetje aan de zijkant maar de volgende keer zou ik in het midden willen zitten.

Edit: je voelt ook lichtjes water over je gezicht gesprayd

3 likes

Dit is in Rotterdam toch?

Ook (de Kuip). Zelf ben ik naar Pathé de Munt (Amsterdam) gegaan

1 like

In Den Haag op Scheveningen zit het ook. En buiten de Randstad in Eindhoven, Maastricht en Nijmegen.

2 likes