Bijzondere huizen op Funda

Haha huh die had ik over het hoofd gezien, maar wat is dat in vredesnaam idd? Iemand een idee?

Deed me de ken aan een vlees snij machine (voor vlw) in de supermarkt :face_with_monocle:

1 like

Wat ik trouwens ook altijd skeer vind is als je zo’n standaard badkamer als bij dat huis neemt bij een nieuwbouwhuis (sorry voor de mensen die dit hebben), ik verafschuw die badkamer echt in m’n huurhuis. Snap niet waarom je dat vrijwillig zou nemen :sweat_smile:

5 likes

Stoomoven geloof ik!

2 likes

@Annie volgens mij is dat een stoomoven!

1 like

Omdat de prijzen die ze voor aanpassingen vragen echt bizar hoog zijn. Wij laten in ons nieuwbouwappartement ook de basic badkamer erin zetten, maar slopen deze er zelf uit.
De tegels die we eigenlijk zouden willen waren met 3000 euro aan de hoge kant, maar ze vroegen bijna 9000 euro voor de tegels incl plaatsen. Daar kwam nog al het sanitair bovenop waar ook bizarre prijzen voor vroegen en ze hadden niet alles wat we willen.

2 likes

Ga je dan een gloednieuwe badkamer eruit slopen?:scream:

Ja alle tegels wel :frowning: Alles wat we konden laten vervallen hebben we laten vervallen.
Casco opleveren ging ook niet want dan konden leidingen niet aangepast worden en die zaten op onhandige plekken. Dan had je de vloer moeten openbreken.

1 like

Is die vloer niet een gietvloer met beton-look? Dat zie ik tegenwoordig steeds vaker.

1 like

Ze hebben ook geen plinten, als het wel een gietvloer is, is het ook niet overal even netjes gedaan (zoals in de studeerkamer). Misschien dat ze er niet echt gewoond hebben? Gescheiden tijdens de bouw en alleen even bewoond tijdens de zoektocht naar een nieuw huis?

1 like

Wauw wat stom zeg
En wat een werk

Echt he, ik zou diep en diep ongelukkig worden in zon wijk.

Wat een afschuwelijk uitzicht. Het ziet er ook uit alsof het daar altijd heel hard waait en slecht weer is :joy: dat beeld heb ik ook altijd bij die vreselijke sfeerloze bedoening.

Nooit van mn leven dat ik in zon wijk zou gaan wonen, ik word al depressief als ik naar deze funda fotos kijk.

4 likes

My god, wij hebben 3 maanden voor nood zo moeten leven en ik had al geen enkele sokken-paar meer over dat goed was. Hoe doen deze mensen dat haha.

Zeker! Het gaat wel een paar duizend euro schelen, zelfs als we hierdoor een maand langer in ons huurappartement moeten blijven.

1 like

Omdat elke mini aanpassing bij nieuwbouw (en dan vooral de badkamer) zó tering duur is. Wij hebben het uiteindelijk wel gedaan, maar alsnog is het mega basic.

Bizar!

@Neverfull @Blush Pff wat zuur zeg. Dat wist ik niet, dan snap ik wel de overweging om die badkamer te houden. Er zitten natuurlijk ook voordelen aan nieuwbouw, maar ik zou er wel waarde aan hechten dat als ik een koophuis heb niet alsnog daar allemaal rekening mee moet houden.

Alles heeft voor- en nadelen haha! We zijn echt vet blij met ons huis hoor, maar heel veel (onverwachte) hoge kosten.

Haha dit is toch best een oke badkamer? Ja ok niet echt sfeervol of bijzonder, maar je zou mijn huurhuisbadkamer eens moeten zien :joy: ik zou een gat in de lucht springen met zo’n badkamer

4 likes

Wij hebben onze badkamer ook casco laten opleveren. Maar daar kregen we echt amper wat voor terug (2000€ haha, voor tegelwerk en alle dingen als douche/bad/2 toiletten etc. Niemand kan een badkamer plaatsen & toilet voor 2000€ haha).

Maar het meerwerk bij de aannemer (of aangesloten badkamer boer) laten doen was het meerwerk Ri de 19000€ :joy:

Nu hebben we een mooiere en duurdere voor 10.000€… tja. Maar veel mensen durven dit niet omdat de garantie van de dekvloer (ofzo? Met lekkage te maken iig) dan 9 uit 10x vervalt…

1 like