Wtf, ruim een miljoen voor een huis van 137m²? En ook maar 2 slaapkamers…
Ja Amsterdam hè
Oh ik vind dat echt 100% meevallen. Ik was er eerst ook wel even bang voor hoor, maar het is mijns inziens veel beter te reguleren. En het wordt ook veel sneller en lokaler heet.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-87816553-groenhoven-235/#foto-2
Vond dit vooral een bijzondere foto met de knie van de fotograaf er nog op.
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-41468864-bovenstraat-240-b/#foto-8
Oh, en huh? Wat is dit voor “barretje”?
hahaha voor de persoon die liever alleen eet
Het strafstoeltje voor degene die zich niet kan gedragen aan tafel?
Ik begrijp het wel, twee woonlagen plus een dakterras. Alles ziet er strak en modern uit. Het ligt op een mooie locatie. Het zijn trouwens drie slaapkamers. Die kamer met lange kast is nog een aparte slaapkamer eigenlijk.
Hmm ja, maar ergens anders in het land betaal je 3 ton voor iets soortgelijks. Amsterdam is echt uit de kluiten gewassen qua woningprijzen, niet normaal. Zou daardoor alleen al uit principe er niet willen wonen, haha
Denk eerlijk gezegd niet dat je - op de gehuchten na - voor drie ton een huis met deze afwerking in een stad kan vinden. Het is absurd duur, maar een miljoen valt me qua locatie nog mee. Zelfs in steden zoals Zwolle en Groningen betaal je hier tegenwoordig goed voor.
Tja dat is zo helaas. In veel plaatsen is het tegenwoordig duur maar Amsterdam is wel heel extreem.
Haha wat leuk, ik ben in deze flat geboren. Zelfde verdieping ook maar ander appartement
Bij dat tweede huis: super handig ook, die wasmachine en droger voor de deur naar de tuin
Hahahahaha love it
Hahahahahaha
moesten alleen nog puntjes tussen dan was het helemaal hilarisch rumag!!
Oeps.heb.ik.nou.weer.wijn.gekocht.inplaats.van.melk
of
.wanneer.je.perongeluk.wijn.inplaats.van.melk.koopt.emoji
edit: en ze vergeet heus geen melk want ze heeft een koffieapparaat met stoompijp. niet van toepassing dus humoristische koelkastprent.
Wtf hahaha
Subtiel aangegeven ook
Hahahaha die naaaam inderdaad