Bijzondere huizen op Funda

Hahaha vergeet de ingegraven badkuip niet (foto 32)

2 likes

Ja haha maar die postte @Bucky al

1 like

Oeps, had ik helemaal gemist. Ik had alleen naar de post van jou gekeken

1 like

6 likes

Dit doet me heel erg denken aan een huis dat in Bouwval Ge.zocht is geweest, die hadden ook wat doorgebroken achter zodat de keuken aan de lange muur kon.

Vaag wel dat souterrain!

Wow bizar alsof de tijd heeft stil gestaan. Heb je een link van deze?

Ik heb gezocht, maar kan hem niet meer vinden :frowning:

https://www.funda.nl/koop/oss/huis-40343691-staringstraat-360/#foto-22

deze kamer ook?
waarom die stoelen zo opgesteld? zouden ze daar vaak gezeten hebben?

1 like

wow check het gasfornuis van dit huis: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-41405010-marnixstraat-97-d/#foto-9

dat is cool!
sowieso is huizen kijken in de jordaan leuk om inspiratie op te doen. zulke mooie huizen staan daar!! zou niet in amsterdam willen wonen hoor, maar er wonen duidelijk veel types met smaak

3 likes

Ik heb dit ook! Pitt cooking heet het :slight_smile:

1 like

Wow ik vind dit heeeel naar en word er echt onrustig van

4 likes

ja echt? wat vind je er zo vervelend aan?

Het ziet er gewoon zo gek uit :exploding_head: en dan vallen al je smorsels gewoon op je tafel ipv op de speciale area daarvoor.

1 like

ja dat dacht ik ook toen ik het zag1!! maarja, of je nou je gasfornuis of je aanrecht schoonmaakt, maakt eigenlijk niet eens uit

Nee dat is waar, maar ik ben gewend het fornuis met allerlei korrelige substanties en bijv dasty te doen, maar dat zou ik niet doen op zo’n mooi werkblad

Ik word hier ook vrij onrustig van. Geen idee waarom

3 likes

Ik vind het ideaal, geen randjes en kiertjes waar alles tussen blijft zitten, alleen even met een doekje tussen de pitten door en in 1 beweging de rest van het aanrecht schoonmaken. Het kan alleen in vrij harde werkbladen (vanwege de hitte), wij hebben keramiek, daar kun je helemaal los op met alle schuurmiddelen die je wil, je schuurt nog eerder je vingers eraf dan dat je het blad beschadigt.

9 likes

Dit is net een tandartskliniek, snap niet dat deze stijl zo vaak gebruikt wordt in huizen, totaal ongezellig

En dat gasfornuis vind ik er eigenlijk rommeliger uitzien dan als het een gewoon fornuis was.

4 likes

Inderdaad, heel onrustig ofzo. Wij hebben sinds kort inductie en dat is echt hemels. Lekker strak en glad😬

2 likes

Ja dat ziet er zo makkelijk uit om schoon te maken. Maar ik hoor wel altijd dat het heel irritant kookt