Bijzondere huizen op Funda

https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-40259405-bonairestraat-9-2/

Ik vind dit ook zoooo’n mooi huis! Zou er zo gaan wonen als het niet in Enschede stond. Ik denk dat je in de Randstad hier wel een miljoen voor betaalt.

11 likes

Enschede is anders prima hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: altijd randstad dit en dat, sorry moest het ff kwijt. :relaxed:

6 likes

Tis Friesland :sweat_smile::wink:

5 likes

Wauw, echt heel gaaf!!
@Mrs.Peel maar niet iedereen wil in Enschede wonen :slightly_smiling_face: zal best dat het prima is maar als je een huis zoekt omgeving Rotterdam kan ze toch best zeggen dat het jammer is dat het in Enschede staat.

Hahaha, ik woon zelf in Drenthe en zou absoluut niet in de Randstad willen wonen en ben wel de laatste die zou “klagen” over het leven buiten de Randstad. Maar ik heb niks met Enschede en omgeving omdat ik dat gewoon niet ken en er ook niemand ken, daarom zou ik er niet willen wonen.

5 likes

Omg, ik keek voor de grap naar huizen in Zweden en toen zag ik dit huis. Ik dacht eerst alleen maar: wat groeien die planten raar. En toen zag ik hokken en zag de beschrijving en dit is gewoon een kattenhotel! In Zweden! Hallo, wie wil er mee investeren???

https://www.funda.nl/europe/zweden/huis-49009477-ronnebodavagen-200-angelholm-skorpinge/

5 likes

Ik wil dit kopen. Geitjes in de achtertuin, badkamer opknappen en gaan! (in die volgorde ook) :heart_eyes:

4 likes

Oh sorry, dan was mijn reactie iets te kort door de bocht, mijn excuus!

1 like

Ik ga mee!

@Mrs.Peel geeft niet hoor! Ik heb soms dezelfde ergernis met hoe “Randstadters” tegen Drenthe aankijken.

3 likes

Ah gelukkig! Ja ik vind dat zelf ook heel jammer hoe mensen er tegenaan kijken, Drenthe is ook hele mooie provincie. Ik heb zelf 5 jaar in Utrecht gewoond, weer terug gekomen voor Twente natuurlijk maar ook de nog betaalbare huizen, al is het hier ook duurder geworden laatste paar jaren. Maar zou hier niet meer weg willen, eigenlijk heb je hier alles, behalve het strand, dat is een heerlijke 2 uur rijden haha :laughing:

ik denk dat dit toch echt locatie, locatie, locatie is. In de randstad kan dit huis huis waarschijnlijk het dubbele opbrengen.

Gezel!

1 like

Ohhhh!!! Lekker stille buren ook :heart:

2 likes

Deze inrichting is zo gaaf!!!

https://www.funda.nl/koop/huizen/huis-86646021-ijzeren-veldweg-3/

15 likes

Wooow wat cool! Lekker hysterisch, zou het echt tof vinden om hier eens binnen te kijken.

2 likes

He wat grappig, ik dacht waar ken ik dit huis van, maar het komt dus voor in de Netflix serie “The World’s Most Extraordinary Homes”. Echt tof, dan gaan ze daar op bezoek en spreken ze met de eigenaren enzo en de keuzes die zij hebben gemaakt mbt de bouw en inrichting. Aanrader! Dit huis zit in de aflevering Underground, mocht je benieuwd zijn

Edit: lol op Netflix beweren ze dat het huis in Amsterdam staat

6 likes

Jaaaa ik herkende het ook, volgens mij hebben ze ook in een programma de bouw van het huis gevolgd, want de binnenkant kwam me niet zo bekend voor maar wel dat bunkerachtige van de buitenkant!

Echt, zeggen ze dat, amsterdam? :joy: ach ja The Netherlands = Amsterdam :woman_facepalming:t3:

1 like

Ik ook niet meteen, maar die auto in de keuken triggerde het weer even, dat is zo’n eyecatcher haha, dus ik had het even opgezocht

Ja echt stom eigenlijk maar I am not surprised :woman_shrugging:t2:

2 likes

Is dat nou mao zedong in de logeerkamer :face_with_raised_eyebrow:

Volgens mij wel!