Bijzondere huizen op Funda

Dit is een ecologisch huis. Niet heel bijzonder maar wel leuk om te zien https://www.funda.nl/koop/veghel/huis-40289689-mergelven-21/

7 likes

Die badkamer vind ik wel echt geweldig! Kalkstuc ofzo staat in de beschrijving? Ik ga het in ieder geval opslaan voor als ik ooit mijn badkamer wil verbouwen. Geen tegels meer lijkt me heerlijk en dit heeft zo’n heerlijke vakantie / center parcs gevoel. :heart_eyes:

13 likes

Ik ben officieel oud dat hieraan denk, maar het lijkt me echt heel vervelend om dit schoon te maken, met zo’ n oneffen oppervlak

2 likes

Ik vind de kleur echt afschuwelijk, maar ik denk dat als je dit wit maakt met blauwe accenten het echt een mediterraan gevoel geeft, net alsof je altijd op een Grieks eiland baddert. Het heeft wel wat.

2 likes

Wit lijkt me inderdaad ook mooi!

Wij hebben in onze woning ook geen tegels op de badkamer, nergens overigens. Niet om ecologische redenen maar omdat ik het gewoon niet mooi vind :sob:. Onze badkamer is volledige gestuukt (gedeeltelijk met betoncire) en vervolgens in het geheel afgewerkt met een sterke (matte) lak.
Love it, want de badkamer schoonmaken is een eitje. Geen voegen!!! En ik ben echt van de poets, dus scheelt mij zeeën van tijd :partying_face:
Mocht je het overwegen kan het iedereen aanraden!

2 likes

Ideale plek voor een bad? Onder de dubbele trap? Haha!

10 likes

Dit account is zo heerlijk he haha

Haha ja echt!
Dit huis is trouwens ontworpen door dezelfde architect als het Groninger Museum. Grappig om te lezen, kan het me inderdaad wel voorstellen. Zo absurd als het is.

Wat is dat voor vlag boven t bed?

Confederation flag, de zuidelijke staten in Amerika voerden die tijdens de burgeroorlog maar wordt nu vaak geassocieerd met slavernij/onderdrukking van afro-amerikanen. De ku kux klan gebruikt ‘m bijvoorbeeld ook dus niet echt het symbool wat je boven het bed (van je kind???) wilt hebben

2 likes

En waar gaat de trap heen, of moet je over dat glas heenlopen?

Over het glas heen lopen inderdaad, het is een brug:

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-40121308-recht-boomssloot-41-hs-1/

1 like

Ik zag dit pas ook ergens hangen bij een huis in de buurt. En een vlaggetje van Trump erbij? Heel bijzonder.

@Leuk123 Dat huis met dat bad, whut :joy:

1 like

Je zou dit maar moeten schilderen…

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-40121308-recht-boomssloot-41-hs-1/#foto-24

11 likes

Refereer je hiermee naar de oude bewoner of de nieuwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahhaha scherp! Heb het over degene die dit geschilders heeft :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dit echt een fantastisch huis en zou het zo kopen als het niet in Veghel stond!

Wauw wat een mooi pand! Zou het echt zo goedkoop zijn door de locatie, of is het misschien in niet zo goede staat? Ik ben echt verpest door de Randstad huizenprijzen :cry:

1 like

Denk een combinatie van locatie maar ook de staat van het huis. Je ziet op een foto ook lekkage schade en het ziet er verder niet heel goed onderhouden uit.

1 like