Ik heb untapped! Maar die is een beetje dooderig. Maar wel leuk om weer meer leven in te blazen!
Mijn gebruikersnaam is Maartj3
Ja lijkt me leuk! Mijn gebruikersnaam is weg
Hahah ik zie dat je hebt getoast op mijn laatste checkin, ik zit niet nu al aan het bier maar moest mijn drankje van gisteren nog inchecken
Haha ja ik heb soms ook zoân periode dat ik snel alle biertjes van de afgelopen tijd incheck en dan krijg ik een melding of ik wel voorzichtig doe haha.
Hahaha is ook een badge voor hé als je er 5 voor 12u sochtens incheckt.
Hebben jullie wel eens een brouwerij gecrowdfund?
Ik Oedipus, het Uiltje en Two chefs. Niet geheel toevallig ook een paar van mijn favoriete Nederlandse brouwerijen vooral het Uiltje omdat die ook lekker veel gekke smaken hebben die eigenlijk altijd ook echt lekker zijn (zoals after eight bier met mint en chocolade )
Omg after eight beer Dat klinkt echt extreem lekker, precies in mijn straatje
Ah ik had laatst een biertje met limoncello van het uiltje, was wel lekker, maar proefde niet heel duideijk limoncello. Ben benieuwd naar die met after eight!
Hij heet after nine! Het was een collab met Jopen
@monkeyslut
Bij ons in de buurt zit echt een superfijne bierwinkel (de bierverteller) en daar hebben ze ook heel veel bijzondere biertjes en ze geven ook echt goed advies.
Ik heb trouwens deze ook nog liggen. Die lijkt me ook superlekker.
Maar meer als t weer kouder is. In de zomer drink ik liever ipaâs, berliner weisse en andere sours.
Bij de Ah deze week 0,0 ook speciaalbier in de bonus
Mijn gebruikersnaam is Maartje04
Ik had op aanraden van hier die alcoholvrije jever fun gekocht maar ik vind m echt niet lekker? Zo zuur, smaakt normaal bier evht zo? Ik drink eigenlijk alleen maar speciaal bier en jupiler
Huh zuur? Ik vind m gewoon naar pils smaken, dus wo bitter maar niet zuur
Misschien had ik een slechte te pakken want dit was echt net citroen? En niet eens op een lekkere manier zoals in een sour beer
Iel nee dat klinkt niet okee, ik heb 'm afgelopen weekend nog gedronken en geen citroen geproefd haha!
Vandaag ben ik een jaar samen met mân vriend en hij kwam aan met wat speciaalbiertjes, dus ik zondig weer eens doordeweeks met een paar biertjes
Die badge heeft mijn vriend serieus gehaald en dan ook echt gedronken dus. Toen hij nog op kamers zat een paar jaar geleden hebben ze dat een keer op een vrijdag gedaan. We zullen het studenten leven maar de schuld geven he hahah.
Ik heb nog nooit een brouwerij gecrowdfund maar ik ben wel naar een aantal geweest zoals het Uiltje, telt dat? Hoe vind jij nieuwe brouwerijen/ hoe bepaal jij wie je wil funden?
Hahaha ja telt sowieso!
Volgens mij had ik toen t gevonden via facebook, of via via dat mensen zeiden âhee kijk crowdfundingâ.
Wat ik het belangrijkste vind zijn de voorwaarden, âkoopâ je alvast bier of leen je echt geld uit met rendement (en eventueel een leuk extraatje zoals speciaal bier oid). Het eerste geval vind ik niet zo interessant.
Verder moet t een goed verhaal en een goed businessplan zijn. En natuurlijk lekker bier
Maar de laatste paar jaar heb ik niks meer gezien wat ik zou willen crowdfunden. Er zijn wel heel veel kleine brouwerijen dus ze zijn er vast wel. Maar het is nu lastiger ertussen te komen in bv supermarkt en slijter. Een brouwerij als oersoep of gebrouwen door vrouwen zou ik nog wel in durven stappen trouwens.
Oohh ik heb ook untappd maar zit bijna niemand op. Ik ga jullie even toevoegen, volgens mij heet ik daar koelkastmagneet
oeh drink nu mikkeller drinking in the sun
lekkerrrrrrrrrrrr
@DoeMaar @Rozecoupeschaar @littlenumbers ik heb jullie ook toegevoegd op Untappd, mijn gebruikersnaam begint met een j en lijkt op een biermerk