Beutyblogtopic XL #9

Je zou denken dat de foefs wel zo slim zouden zijn om random story’s vooraf te maken en Max die te laten plaatsen eigenlijk

8 likes

Het feit dat je je daar mee bezig moet houden omdat anders mensen gaan lopen speculeren. Sad. Maar ik snap die overdreven interesse in influencers sowieso niet.

23 likes

Denk dat ze dat ook wel gedaan hebben. En die baby komt er vroeg of laat wel uit hoor :joy: het is niet dat ze ineens komen posten ‘nou we hebben het geprobeerd maar helaas, Mas blijft voor eeuwig zwanger’.

51 likes

Misschien hebben ze dat ook wel gedaan en zijn ze nu al een week aan het genieten van de rust met hun baby :thinking:

8 likes

Ik hoop dit van harte voor ze.

5 likes

Daarom hebben ze pas natuurlijk de luxaflex dichtgedaan. zoveel binnenkijkers. Nee, stiekem lag de baby daar al :bulb:

4 likes

We zien later wel een nieuwe foto van deze met dan het kindje net niet van de foto gesneden.

Geef ze groot gelijk als ze iedereen een beetje voor de gek willen houden, wen eerst maar in alle rust aan elkaar (en gebruik Max eens voor wat meer dan naar spon hengelen).

11 likes

Haha deze speculaties

Ik gok erop dat ze gisteren bevallen is en er ergens vandaag wel een fotootje op instagram verschijnt

9 likes

Ik zou het heel logisch vinden als ze het niet meteen zou willen delen maar ik vind het niet vreemd dat mensen het willen weten. Dat mensen interesse hebben in haar persoonlijke leven is toch de reden dat zij (zo veel) kan verdienen met haar vlogs. Ik kan me voorstellen dat al die nieuwsgierigheid op dit moment een nadeel is maar normaal is het nogal een voordeel.

22 likes

‘‘ben of ken jij een bedrijf met babyspullen?’’ :expressionless:

17 likes

Wie is Inge Marieke

2 likes

Hebben ze niet op die manier die kinderwagens bij elkaar geharkt?

Ja ik snap de nieuwsgierigheid ook wel maar dan nog vraag ik me af hoe vaak je ouders je op je hoofd hebben laten vallen als kind als je op een Instagram post van Mascha gaat commenten ‘even een vraagje, is Poppy al geboren?’

12 likes

Debbie is nu ook beschuldigd van reacties verwijderen op haar laatste post, die van dat uit eten. En ze gaat er weer ouderwets tegenin haha

1 like

Er stonden laatst wel comments met “ga je de bevalling filmen”.

Echt hoor, ik mis soms echt opvoeding bij die kinders.

3 likes

Hoe kan dat nou? Dat is toch helemaal niet haar doelgroep? :thinking:

3 likes

Dat vragen wij ons allemaal af.

3 likes

Mascha is bevallen

Ah zo leuk! En echt een leuke naam!

Arm gebroken, wat heftig! :open_mouth:

Mascha is bevallen! :heart_eyes:
-verwijderd door moderator-

20 likes