Beutyblogtopic XL #8

Nee nee

We zijn niet op zoek naar nieuwe vloggers want uiteindelijk eindigen die allemaal hetzelfde, we moeten een coach voor vloggers lanceren.

Soort eindredactie, voordat ze iets gaan doen of posten. Iemand die ernaast gewoon mens is en niet een coach-met-een-coach is.

3 likes

Nou ik moet altijd wel lachen om Leonie ter Veld, die geen klap uit voert over het algemeen. Die is vaker aan het chillen dan wat anders. Ze ging de structuurjunkie cursus volgen maar gaf dat ook al snel weer op :joy:

6 likes

Heb je nu net een nieuw coachconcept gelanceerd?

Laat alsjeblieft iemand anders de uitvoering verzorgen want na een demotiveringscursus van @Zemraluani heb je echt geen zin meer in het leven.

16 likes

Haha ja bizar hoe weinig zij uitvoert maar wel fijn hoe eerlijk ze er over is. Ging zij niet elke een dagboek post maken ook in het kader van meer bezoekers trekken en zo meer inkomsten genereren? Want inmiddels zijn het ook geen dagelijkse dagboeken meer maar eerder twee keer per week :joy:

1 like

JUMP

1 like

Martine moet echt uitkijken dat ze niet te veel gaat zweven want ik vind het behoorlijk irritant worden. Vind het ook heel vreemd dat ze een merk heeft gemaild om te vragen of ze mee willen werken aan een verjaardagscadeau voor Willemijn? Bestel & betaal het gewoon zelf? Ik snap best dat je het merk op de kaart kan zetten, maar vond het nogal misplaatst aangezien het om de verjaardag gaat van een vriendin die net iets vreselijks heeft meegemaakt.

14 likes

Martine betrekt alles ook zo op zichzelf. Willemijn dit dat, en ik blablablabla. Naar de winkel voor een verjaardagscadeau voor Willemijn, en dan zelf heel veel meuk kopen voor je eigen kind. Ik weet niet maar het voelt vreemd.

1 like

Huh wat maakt dat nou weer uit?

17 likes

Ze moet echt uitkijken? Laat haar zelf bepalen hoe ze in t leven staat please!

18 likes

Lifestyle of business uwlch ik krijg echt nare vibes van John. Vertrouw hem niet.

1 like

Ik vond het gezweef van Tien wel irri toen wil aan het bevallen was wel behoorlijk irri.
Jaa ik voelde het al aan het begin en ik zag een 3 en een 1 en toen wist ik al hoelaat het was.

11 likes

Dit dus. Ik blijf nog subscribed voor Willemijn. Martine moet inderdaad zelf doe waar ze zin in heeft, jullie hebben gelijk.

2 likes

3 over 1? Of 1 over 3?

1 like

haha ja en het kind is dan op 2-1 geboren maar toch die 3 en die 1 waren heel bijzonder want dat was de eerste volle dag dat ze thuis was… :neutral_face:

6 likes

Zij wil zo graag in die cijfers geloven dat ze er gewoon zelf betekenissen aan geeft. Al slaat de gedachteroute er naartoe volkomen nergens op, ze zal hoe dan ook een link vinden. Ik vraag me echt af waarom je jezelf zo voor de gek zou houden (al ziet ze dat zelf helemaal niet zo :joy:). Maar goed, als zij daar gelukkig van wordt… :grimacing:

7 likes

Foef inspired me. Geen 50 eu btw hahah.

100 likes

Omg, discodip! Ik heb dat in geen jaaaaren meer gehad. Voelt gewoon nostalgisch :sob::joy:

4 likes

Snap dat de kleuren mATchY MaTChY zijn maar kon Krekkel niet iets netters aandoen voor een fotoshoot en zn haren kammen, het is zo niet in verhouding met Mas haar look :cry:. Mas ziet er dan wel echt stralend uit!

80 likes

Is het een ‘fotoshoot’ dan? Misschien was dat helemaal niet het idee, maar gewoon een leuke foto van ze, en Mascha houdt nu eenmaal van zich opklemmen.

Ik vind het echt een leuke foto. Maar mijn vriend ziet er dan ook altijd nog veel meer casual uit en zou nooit van hem vragen zich netjes aan te kleden voor een foto haha.

8 likes