Beutyblogtopic XL #8

Ja powerlift squat is gewoon de squat voor mij tbh.

En als je dat niet kan probeer dan iig nog tot paralel te komen en anders moet je het maar gewoon laten helemaal in Debbie’s geval want ze traint op spiergroei (denk ik) ze zal vast een dikkere asser willen en die spieren spreekt ze niet aan op deze manier

En aangezien ik debbie in wording ben en diepe squats mijn leven zijn is dit gewoon pijnlijk

13 likes

Als ze meer bil zal ze sowieso beter andere oefeningen kunnen doen. Deze squat helpt al helemaal niet.

1 like

Een squat voor grotere bilspieren lijkt me sowieso niet dé oefening om te doen.

Maar goed, we zien maar één oefening en we weten de helft niet. Ik denk oprecht dat ze de mobiliteit niet heeft, maar waarom moet ze er dan mee kappen? Vaker doen helpt toch om te verbeteren? En we weten niet wat ze ernaast doet. Misschien nog meer variaties om het compleet te maken i dunno. En misschien traint ze haar mobiliteit wel en heeft ze nog een lange weg te gaan. Of misschien was dit niet een specifieke oefening voor spiergroei maar de warming-up. :joy:

Maar goed ik vind dat er iets te hautain gereageerd wordt op iemand die niet de zogenaamd “perfecte” squat kan uitvoeren.

En waarom dit me raakt: Omdat ik nu al weet dat als je mij zou zien squatten je me ook zou uitlachen of je zou schamen voor mij, maar je kent het verhaal of de redenen erachter niet.

10 likes

En dan vinden mensen mij irritant… :face_with_raised_eyebrow:

Dit soort opmerkingen zijn wel irritant ja en nogal overbodig?

9 likes

Dankje!

Pis in m’n broek door deze opmerking :joy::joy::joy:

6 likes

Nee ik denk niet dat ik jou zou uitlachen want ik kon ook niet meteen diep squatten en kan dat nu zonder de juiste manier van opwarmen ook niet zomaar.

Maar debbie presenteert zich op instagram als miss fitness en denkt andere mensen iets te kunnen leren in haar q&a’s en dan dit filmpje

6 likes

@moderators mag dit topic weer in de hele categorie? Ik kan de rode niet aan.

2 likes

had dat medium je dat verteld of is dat je eigen conclusie

11 likes

Ja die conclusie koste me 80,-

Volgens mij ben ik genaaid.

1 like

Hee @Hejira ik zie je eigenlijk nooit in andere topics en vind het jammer dat we elkaar niet beter kennen. Hoe ziet je leven eruit buiten Mascha, wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies etc? Beetje context.

20 likes

En waarom dit me raakt: Omdat ik nu al weet dat als je mij zou zien squatten je me ook zou uitlachen of je zou schamen voor mij, maar je kent het verhaal of de redenen erachter niet.

Gurl het is een squat waar een totale vreemdeling op het internet iets over vindt.
“Het verhaal achter de Squad” goodbye

6 likes

Dankje, dit verzacht de pijn wel :stuck_out_tongue_closed_eyes: (Ik ben niet echt gekwetst hoor, maar ik begrijp nu wel beter waarom je haar niet serieus neemt. Ik volg Debbie verder niet, alleen af en toe check ik d’r stories als ze hier weer wordt genoemd, en toen ik dit zag dacht ik, nou jezus dat valt toch wel mee. :joy: )

1 like

Jij hebt ook wat squats nodig hoor ik

Gelukkig! want ik wilde geen forummers beledigen alleen mn moeder

8 likes

Echt wel, mijn kont is hopeloos.

Daar heb ik een speciale pose voor

4 likes

Nee joh. Lekkere billenmeisjes, aldus boer Geert

7 likes