Door jouw avatar associeer ik je dus met Rutten en daarom alles wat jij zegt heeft voor mij een extra lading, zo van Rutten zegt het dus het is zo
Oh ahahha ik vind haar hier echt een zak klei met twee oogjes
Pas nou op, de massa fanclub ligt op de loer
Hahaha ja ik heb het verkeerd verwoord want het is totaal geen complete look, maar haar huid/de basis ziet er in mijn ogen wel echt goed uit!
Ja die is al 10âminuten aan het typen nu⊠lijkt mn moeder wel
God jezus wat zijn jullie intens triest.
Heb je hier tien minuten over gedaan. Inderdaad net mn moeder of die van Karl
Me wanneer ik in een van de blogger topics kijk.
Je zegt dit, maar je noemt mensen hier al die maanden nog steeds vaak triest.
Haha ja toevallig 1 minuut geleden nog!
Niet dat ik weet. Ging me vooral om âniemand zit te wachten op je aanwezigheidâ. Zelf vind ik het wel een leuke entertainende toevoeging aan dit topic.
Zit je nog niet zo lang op t forum?
Dit is echt een milde entertaining. Fangirl123 was entertaining.
Ik dacht ook dat het sarcastisch was, er zit echt geen enkele diepte in haar gezicht. Ze is zo beige als Veraâs kledingkast op die screenshotâŠ
Ben me een partijtje aan het genieten van sommige opmerkingen van vanavond. Dit is er een van hahaha
Hahaha ok ok, ik heb blijkbaar erg lage standaarden. Ik besef hierdoor wel echt dat ik al heeel lang geen beutyvideoâs kijk, make-up opdoe of een indrukwekkende look heb gezien bij een blogger. Ik vind het er zelfs op instagram vaak zo schmutzig uitzien, met heftige bronzerstrepen en vettige foundations enzo!
We hebben helaas niet allemaal de mobiliteit om parallel te zakken. Ik vind het er prima uitzien.
Als ze haar heup- en enkelmobiliteit zou trainen kan ze waarschijnlijk wel dieper zakken, maar die ruimte heeft ze gewoon niet.
En daarnaast, waarom is een powerlift (?) squat (zoân below parallel squat) de enige juiste? Heb je wel eens track atleten squats zien maken? Zij zitten pas hoog. Het doel van de oefening is gewoon anders.
Sorry als je zo squat kan ik niet met je praten
Ik kan het ook alleen op de goeie manier als ik me vasthoud aan de deurpost
Waarom kan er voor jou maar Ă©Ă©n juiste squat zijn? Zoveel atleten hebben niks aan een below parallel squat, maar wel aan een iets hogere. (Even los van Debbie)
De manier waarop debbie squat gaat haar denk ik niet helpen bij haar doelen. Op deze manier belast je de spieren niet optimaal en niet op de manier waarop een squat bedoeld is. Ik denk dat debbie de klassieke sportschool squat wil doen en niet de âtrack atletenâ squat. Zo gaat het zn doel voorbij en dat is zonde.
Mocht ze de diepte niet halen is dat vervelend maar ook te verhelpen, zeker als je het meeste uit je squat wil halen b