Beutyblogtopic XL #7

Beter voor Dry January

Hahaha fail, serieus? Voor mijn idee echt 50x, eerst bij al die leggings en toen bij de wijde shirts en dat het de reden was dat ze niet naar Disneyworld waren gegaan, etc.

Miss maar beter voor je lever ook ja

Stoorde me vooral er aan dat ze zei dat ze zwanger was, nee meid je bent nog steeds zwanger.

3 likes

Nou heeft Mascha er sowieso wel een handje van om dingen apart te verwoorden maar ik raak een beetje in de war door het boulevard interview. Ik krijg namelijk het idee dat ze ‘pas’ zijn begonnen met proberen. Alsof het moeilijk zwanger worden meer iets was waar ze in hun achterhoofd rekening mee hielden. En gelukkig is het dus vrij vlot op natuurlijke wijze gegaan. Ik dacht juist dat ze al jaren probeerden en dat het niet lukte en kijkers daarom al die tijd meeleefden etc. Anders heb je toch ook geen reden om ‘na Miami’ medische onderzoeken te overwegen?

Kwetsbaar onderwerp, dus ik word er graag op gewezen als ik echt iets kuts zeg nu.

3 likes

Ik heb geen idee hoor, maar misschien wilden ze het wel een X periode proberen voordat ze in de medische molen zouden stappen en was Miami voor hun het einde van die periode. Dat lijkt me nog wel logisch!

1 like

De meme fabriek jat de ideeën van Mascha!

22 likes

Ah ja, makes sense!

Ze legde het in de video zo uit dat ze jaren ‘gewoon’ onveilige seks gehad hebben zonder het te proberen en het pas kort geleden echt gingen proberen door op eisprong te letten enzo.

3 likes

Ooh, op die manier. Ja, dan snap ik het. Thanks!

ja en ik vind serena gewoon een toppersoonlijkheid hebben.
zou graag vriendinnen met haar en angel zijn!!

8 likes

Waarop is dit gebaseerd eigenlijk?
Ik las hier natuurlijk wel dat mensen denken dat zij en haar vriend uit elkaar zijn of niet meer samenwonen, maar dat is niet zeker toch?
Of spelen er nog meer dingen?

Niet om te zeggen dat je geen gelijk hebt hoor, ik heb echt geen idee, maar ik vraag me gewoon af of er meer is dat ik gemist heb.

8 likes

Als ik geen speculatie mag aanwakkeren over dit onderwerp haal ik mijn post wel weer weg, maar ik weet ook niet waarop het gebaseerd is dat haar relatie over is. Weten we dat echt zeker? Nee toch?

nee weten we niet zeker. hoop dat ze nog gewoon samen zijn maar geen zin meer hebben omdat online te benadrukken

2 likes

Mascha doet maar een maand met een lady speed stick? :sweat_smile:

3 likes

Ik ben nog steeds met mn eerste bezig die ik vorig jaar mei heb gekocht haha.

6 likes

Mascha pakt iets ujt van Lush waar kaneel in zit.

Grek: Neee die mag jij niet, zit kaneel in!¡!¡

Ja Grek ze gaat het ook echt opeten :roll_eyes:

21 likes

Ik wilde laatst een voorraadje hebben van die Secret deo. 4 stuks besteld, bleken ze maar tot volgend jaar houdbaar. Hallo, ik doe een jaar met één zo’n ding. Had ik duidelijk niet goed over nagedacht :roll_eyes:

3 likes

Huh is ze allergisch voor kaneel? Dacht toch dat ik haar dat best vaak heb zien eten (ok hoe fokking creepy is dit dat ik dit weet Maarja sorry 1500 vlogs)

2 likes

Nee, kaneel wordt afgeraden als je zwanger bent.

Maar ook pas als je er heuuul veel van zou eten

Als je zwanger ben mag je niet zoveel kaneel