Beutyblogtopic XL #7

The fuck? Wie is dit?

1 like

Geen idee, zag de tweet van hem verschijnen, kon het ook niet laten van erop in te gaan maar goed dat heeft toch geen zin bij gekkies zoals deze.

1 like

Eerlijk gezegd vind ik die Sabine net zo gĂȘnant als Toeps. My god dit soort gesprekken plaats je toch niet openbaar, zo kinderachtig en tokkie.

27 likes

Omdat het gewoon het juiste moment is, zou wel raar zijn dat ik het later zou zeggen wanneer het niet relevant is. Niet iedereen hoeft dezelfde mening hebben, waarom zou een discussie dan ĂŒberhaupt bestaan? Het is ook nog eens online waardoor ik ook mijn mening kan zeggen zonder consequenties. Het is gewoon heel jammer, dat is alles.

Ik lees deze topics al jaren sinds de ellegirl topics, heb alleen nooit zin gehad om een account te maken.

Heb echt veeeeel te weinig geduld om met zo’n persoon in discussie te gaan. Heb z’n timeline even doorgescrolld en het is echt zo’n lulletje rozenwater, voelt zich door alles gekrenkt.

3 likes

Oh kijk, “De Redacteur” zit toevallig in het voor hem juiste lichaam dus hij kan het weten.

3 likes

“Heel feministisch links
”
Maar er zijn zat feministen die daar anders over denken, daar is een hele groep zelfs voor.

?? Ik vind echt dat jij warrige berichten schrijft, snap oprecht niet goed wat je wil zeggen nu? Ik snap ook je vorige berichten niet??

44 likes

Omdat discussie niet mogelijk is?

Inderdaad
 zo gepriviligieerd

In dat screenshot staat in de onderste tweet “Heel feministisch links NL staat” en de rest van die tweet is niet te lezen, niet op het screenshot althans

1 like

Discussieer dan

3 likes

Ruuustaaagh, @fornuis is al eventjes aan het typen

Doe zelf rustag, dat zag ik niet mijn excuuuuuuuses

1 like

Ik citeerde een tweet van hem
Ik snap dat mijn standpunt misschien niet typisch is hier op deze website, maar er zijn degelijk zat feministen die niet kunnen tolereren dat een transvrouw een echte vrouw is.

Verder zal ik het niet te offtopic houden meer, maar ik snap waarom mensen hier boos kunnen zijn over mijn mening.

Trans exclusionary Feminists (TERFS) zijn imo geen feministen.

39 likes

Oke, maar ik snap nog altijd niet wat het te maken heeft met de discussie? Is dit ook jouw mening dat ze geen vrouw is of wat bedoel je precies?

En nee joh, blijf maar verder discussiëren, ik vind niet dat iemand zich moet inhouden hier maar je kan wel gewoon reacties verwachten.

1 like

Maar dan ben je geen feminist. Maar gewoon een random vrouw die strijd voor haar eigen rechten. Dit is ook waarom mensen de term feminist zo vervelend vinden.

35 likes

Uit je (te) kort geformuleerde berichten komt eigenlijk niet echt je eigen mening of een standpunt naar voren vind ik.

Dit is toch eerder een constatering dan een mening? Dus wat vind je er zelf dan van, als je dat probeerde duidelijk te maken tenminste?

4 likes

Jezus zeg, deze man. Kan iemand hem bitch-slappen en hem vertellen om de wereld alsjeblieft niet te vervelen met zijn kansloze tweets?

6 likes