Je maakt een grapje toch?
Zie Mascha het ook nog knikkend voor waar aannemen ook…
Je maakt een grapje toch?
Zie Mascha het ook nog knikkend voor waar aannemen ook…
Ja het was “zijn theorie”, niet per se de waarheid.
Hij opperde ook nog dat Mas’ longinhoud wellicht minder was door haar veelvuldig haarspray gebruik waardoor alle stof in haar longen kleverig was. Maar misschien was ie daar gewoon aan t fucken met d’r, want dat leek me zelfs niet iets dat hij echt gelooft.
hahahahaha kappe
Dit was niet serieus bedoelt, maar als grapje. Foefhumor, je weet toch hoe belachelijk grappig die man is?
Zij geloven toch ook dat je het binnenste uit een afgebakken broodje niet moet opeten want dan krijg je een broodbal in je maag. Niets verbaast mij met die twee.
Ik zou het geen mainsplainen meer willen nemen. Ik ga voor Gregsplainen
Of Uitgreg krijgen/geven.
Houd je me nou voor de Greg?
Soms vraag ik me af of die twee ook in aliens geloven als ik dit zo lees.
Ze hebben niet voor niets een UFO op hun arm
Van alle dingen die je had kunnen zeggen zijn aliens nog wel redelijk plausibel. Ik denk dat best veel mensen hier tot een bepaalde hoogte in geloven eigenlijk.
Dit zal wel WEER een hilarische grap zijn, maar can’t shake the thought dat het geen grap is.
Wanneer gaan jullie babies is een keer leren foto’s te maken, perfect geframed…nou?
Mijn neefje van 2 maakt alleen maar fotos van ogen en neusgaten
Ik won photo of the year toen ik 1.5 was
Wel mooie foto
Hoe knap is Beautygloss? Je ziet haar amper dit door het tegenlicht… thanks Greggo
Nee thanks Mila. Ze had duidelijk een betere foto moeten nemen.
Dat Mila zo lang is komt helemaal niet goed over in de vlogs… ze rijkt hier al tot heuphoogte en staat minimaal twee trappen lager. Tijd voor een betere vlogcamera.
Wel fijn voor mila dat ze in het weekend haar thuis kan ervaren in daglicht
#zuredinsdagpost
To be fair: hij zegt niet wélke Mila deze foto gemaakt heeft.