Beutyblogtopic XL #13

Het huis waar ze nu in wonen is een equivalent van een vrijstaande villa met zwembad in Amsterdam centrum.

3 likes

Je kan veel hogere RPM hebben dan €4 per 1000 views, hoe kom je bij dat getal? Mascha’s channel is niet heel groot dus het kan best rond dat bedrag liggen maar er zijn ook zeker channels die tussen de €10/20 krijgen.

1 like

Ik heb zelf een youtube kanaal en dit zijn de bedragen die ik krijg. Zoals ik er al bij zette zijn dit van mij vermoedens en gemiddelde.

1 like

Dit is wat bijna overal gecommuniceerd wordt als richtlijn, tussen 1 - 4 euro. Heb even geen bron maar dit heb ik op meerdere plekken gehoord/gelezen.

Verschilt per onderwerp van een video, niet zo zeer hoe groot je kanaal is geloof ik. Zo doen tech reviews en makelaardij het heel goed nu. Ook wie je kijkers zijn, India levert minder op dan NL bijvoorbeeld.

1 like

Na het zien van de zoveelste opruim video van Mas denk ik soms: waarom ga je hier niet gewoon wonen?

59 likes

Ah heeft ze weer een systeeeeem bedacht?

Toen ik laatst keek viel het me juist op dat ze veel minder troep leek te hebben. Werd altijd claustrofobisch van dat eerste huis in Amsterdam, dat stond zo ramvol.

1 like

Zou dit ook een gevolg kunnen zijn van haar therapie, het opruimen, systemen bedenken? Ik merk het namelijk ook aan mezelf, chaos in mijn hoofd en dan zoek ik ‘rust’ in mijn huis/kasten

5 likes

Soms is opruimen/ordenen/systeempjes maken juist een coping mechanisme :slight_smile: controle hebben/krijgen over iets kleins omdat je het over andere dingen niet krijgt en dat niet kan accepteren

Maar kan ook zijn dat je het gewoon leuk vind om te doen :joy:

4 likes

Ik denk dat dat zo lijkt omdat ze nu 700 inbouwkasten hebben. In het vorige huis hadden ze veel losse troep.

3 likes

Ik word zo agressief van die naam Shurgard hĂš. Iedere keer als ik daar langs rijd op een snelweg wil ik die auto daar zo naar binnen knallen.

14 likes

Ik moet altijd denken aan een sjor-guard
 aka cock-cage.

6 likes

Nee, oké.

5 likes

Ik als “zuurgaard” :face_vomiting:

5 likes

Zo had ik dit nog niet bekeken maar inderdaad, dit kan wel kloppen

4 likes

Ik vond ook dat er minder troep was, maar opeens zijn deze week in de toch wel volle woonkamer ’ de stoel’ en ‘3 bijzettafeljes’ geleverd en nu kan ik het niet meer aanzienđŸ˜±

6 likes

Wat dacht je van de box in de keuken die als traphekjes fungeert.

2 likes

Ah Ik zet vloggloss aan op de achtergrond en hoor ineens Krek hoesten mansplainen.

Volgens Krek wordt je longinhoud kleiner naarmate je ouder wordt omdat er steeds “een stukje stof” in terecht komt en “zanddeeltjes”, en dan raken je longen langzaam vol met een bergje stof.

:thumbsup:

29 likes

Zo fijn als je je eigen waarheid kunt creëren.

18 likes

Goed verhaal. Hopelijk maakt hij een grapje. Anders moet hij even langs dr Siem voor een extra biologie lesje

13 likes