Ze legde het gewoon netjes aan je uit hoor. Nadat jij reageerde met: Dit slaat nergens op?
ik blijf het grappig vinden dat er bij deze discussies steeds mensen bij komen die hun eigen huurbaas echt fantastisch vinden, en diegene superdankbaar zijn dat ze een huis met werkende verwarming mogen huren voor een redelijke prijs. Omg wat een helden
Okee top! Mijn nagelstyliste bracht het inderdaad wel rechtstreeks uit het flesje aan, maar werkte het vervolgens nog met een dun kwastje uit zoals dit:
En dat lijkt me vrij lastig om zelf netjes te doen haha. Maar ik ga het gewoon eens proberen!
Ik mis de laatste tijd steeds meer de oude blogs. Ik lees dus nog best vaak op de site van Cynthia, staan best leuke dingen op vind ik. Ben een beetje klaar met al die oneindige nietszeggende vlogs
Ik vind haar blog ook nog steeds leuk! Sowieso begin ik over mijn allergie voor haar heen te komen
Same! Ze zit mega lekker in haar vel en dat merk je ook op insta. En vind haar heel inspirerend qua werk/privƩ balans.
Ik volg haar blog ook nog graag! Vind de artikelen van Cynthia en Emmy prettig geschreven en vind de manier waarop ze haar merk door de jaren heeft ontwikkeld en laten groeien, mooi en inspirerend.
Ik ben blij dat ze enkel de comments heeft uitgezet op de blog en niet volledig de stekker er uit heeft getrokken, ook al is het niet meer haar (primaire) inkomstenbron.
Mascha gebruikt in haar nieuwe video het woordje routine 90 keer (ik heb geen leven i know)
Wel vind ik het mooi dat ze zegt stress te krijgen van al die perfecte Pinterest routines (opstaan om 4u, mediteren, yoga, wandeling,ā¦), en dit haar onzeker maakt. Ik heb dit ook een keer geprobeerd, om 12u 's middags was ik al doodmoe
love ook dat ze niet gewoon ondergoed aan heeft maar ālingerieā
Grappig, ik las vandaag weer even bij op de blog van cynthia en vond juist een aantal blogs wat makkelijk en algemeen. En dus juist niet prettig geschreven. Voornamelijk die van Emmy. āHoe werk ikā ging imo vooral over ādit werk doe ikā met een stukje marketing voor de structuurjunkie planner. En de blog over geld besparen zijn vooral tips die je met even googelen van die twee woorden ook gelijk vindt. Ik had dan liever een blog gelezen over hoe je dan concreet een hele flexibele baan in die planner zet, of een eigen voorbeeld van Emmy hoe zij met haar tips geld heeft bespaard (bv Sim Only scheelde mij xx euro per jaar).
Vind de combi van hun tweeƫn wel een heel goede zet, ik heb zelf wat minder met Emmy maar klik haar blogs wel aan als ik naar de blog ga voor wat vaste rubrieken van Cynthia (zoals maandelijkse favorieten en gelezen boeken). Lekker wat afwisseling!
Wat betreft het merk: helemaal eens! Niet mijn ding maar vind 't wel knap. Ook hoe ze cynthia.nl en structuurjunkie scheidt en toch laat overlappen. Fijn voor als je aan een van de twee even geen behoefte hebt.
Het probleem zit hem er deels in dat als alle particuliere verhuurders zich aan de regels zouden houden (prijs conform puntentelling, op tijd gebreken verhelpen) er wel iets voor valt te zeggen om een deel van de woonruimte particulier (vrije sector) te verhuren, ook voor de mensen die tussen wal (woningnet) en schip (koopwoning) vallen. De wetgeving is best redelijk namelijk maar je moet tot nu toe als huurder actie ondernemen en dat maakt het wel ingewikkeld voor de gemiddelde huurder om zijn recht te krijgenā¦
Haha haar logica! Maar fijn voor haar, ze is ook niet het type wat dan even een wandeling maakt door de stad maar dan doelgericht vanuit de parkeergarage naar de bios gaat.
Ik zou t zelf superkoud hebben maar geweldig hoe ze dit beschrijft!
Hoezo noemt ze dit een jurk??
Het is een sweater, op zān allerbest, en daarin gaat ze naar de bios?
Ik snap dit zo. Ik doe dit ook (wel met laarzen eronder, iets langer jurk/sweater ding ook) en dan krijg je echt 10000000x keer de vraag: HEB JIJ HET NIET KOUD?
Nee vriendin anders had ik dit niet aangetrokken laaaaaat me met rust.
Had Cynthia niet laatst het boek van Martine Meiland gedeeld? Die krijgt van mij dus echt geen blogbezoek meer.
Ze gaat binnenkort ook weer naar Curacao toch. Ik weet niet wat momenteel de regels zijn rond reizen, maar ik vind het toch bijzonder.
Je mag er gewoon heen.
Tja dat het mag betekent niet dat je het moet willen toch? Het gaat daar nu redelijk goed, terwijl wij voor hen wel een hoogrisicogebied zijn. Kan me niet voorstellen dat het in dit geval om een ontzettend noodzakelijke reis gaat waardoor je per se die kant op moet. Maar goed, dat geldt uiteraard niet alleen voor Cynthia.
Gaan we dit echt nog een keer bespreken? We weten ondertussen al 2 jaar dat influencers ondanks een pandemie gewoon op reis gaan. Cynthia is niet de enige die op vakantie gaat nu en ze doet niks wat niet mag. Ze is netjes gevaccineerd (geloof ik) en ze is ook echt niet zo flauw dat ze niet zou testen als het zou moeten. Of het handig is om toch te gaan ondanks alles lijkt me een andere discussie en volgens mij is die al regelmatig gevoerd in het corona topic.