Best of EGF/FF tips en adviezen

Velen van jullie zitten al járen, zo niet meer dan een half leven op EGF en FF. Wat zijn nu de adviezen, tips of levensinzichten die je op het forum hebt opgedaan die je voor de rest van je leven met je meeneemt? Ik start af:

Als je een scheet voelt aankomen, en je tilt je billen uit elkaar dan komt er alleen lucht uit maar ontstaat er geen scheetgeluid!

29 likes

nou dat werkt bij mij niet hoor

1 like

Dit moet ik proberen.

2 likes

Deze heb ik aan het begin van de relatie regelmatig toegepast. Toptip. :thumbsup:

2 likes

Mijn vriend wil deze tip een review geven

2/10

Inderdaad geluidloos maar je word wel verrast door de geur. Onprettige ervaring.

54 likes

Maar maar… als je alleen bent dan maakt het scheetgeluid niet uit toch? Maar als je niet alleen bent kan je toch niet je billen uit elkaar trekken? Ik zie me al zitten op mn werk met allemaal collega’s voor mijn neus :joy:

8 likes

Hahaha ik ga stuk!

Dé tip die ik hier heb geleerd mbt vlekken uit kleding krijgen (o.a. babypoep, bloed, whatever) is ossengal zeep! Zelfs witte kleding krijg je er spotless mee door de vlek in te zepen en in de wasmachine te gooien!

12 likes

Oh dit vind ik wel een goeie tip!

Hahaha yes! Ik was een beetje bang dat dit topic zou mislukken en alleen maar over scheten zou gaan.

@Pippi Als je met je net nieuwe scharrel of ons in bed ligt wel. :smirk:

1 like

Bijna het hele Action topic!
Ik heb nu zelf die wondersponsjes standaard op voorraad

2 likes

De mooie quote van @June88 's opa: neem geen voorschot op je verdriet. Scheelt me nu al een hoop gepieker!

58 likes

Ik denk dat ik probeer mijn scheten in te houden bij een nieuwe scharrel :joy:

1 like

Oeh die heb ik gescreenshot!

2 likes

[Wat heb jij je altijd al afgevraagd?]

Voor als ik ooit mijn eigen badkamer moet schoonmaken (nu doe ik lekker makkelijk wat het rooster zegt) :sponge:

13 likes

Tha best!

Ah!! Hij moest eens weten, m’n opaatje :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik hoopte zo dat deze voorbij zou komen, want ik heb hier de afgelopen twee dagen naar lopen zoeken en kon hem niet vinden.

Kan nu eindelijk weer rustig slapen (en in het weekend grondig schoonmaken haha)

1 like

Oke maar… gooi je die doek dan weg? Nadat je het wc-borstel-bakje ermee hebt schoongemaakt?

Ik denk gewoon in de wasmachine op de heetste stand? Maar @Degas zal je hier vast meer over kunnen vertellen!

1 like

Ik had idd gelezen kookwas.

En als ik lees of hoor over ossegalzeep moet ik altijd aan @FrauHelga denken :relaxed:

1 like