Ah grappig! Ik klaag ook wel over dingen in België hoor, maar ik weet ook dat ik hier zelf voor gekozen heb en dat ik mazzel heb dat ik de mogelijkheid heb om in een ander land te wonen. Als je het echt naar vindt, kan je beter teruggaan ja.
Ik vind de stilte echt heerlijk hier! Ik woon in best een drukke stad, maar op straat of in de binnenstad is het nog steeds best stil, ook al zijn er veel mensen. En mensen die je op straat dingen aan proberen te smeren, zijn hier veel minder onbeschoft en invasive tegenover in NL. In NL vind ik ze echt heel naar, maar hier vind ik het wel prima en respecteren ze het als ik zeg dat ik niet geïnteresseerd ben.
Grappig dat je zegt dat je niet meer terug wil. Ik ga wel terug zodra ik klaar ben met mijn studie. Heeft er ook mee te maken dat de meeste mensen die ik hier ken, hier ook tijdelijk zijn. Ik zie er wel naar uit om weer terug te gaan, maar ik vind België ook nu nog fijn. Ook raar dat ik hier op den duur niks meer te zoeken heb, omdat iedereen weggaat.
Nog maar even genieten van mijn laatste jaartje (tijd gaat zoooo snel!!!)