OMG eindelijk bericht van de Belastingdienst, brief met dagtekening 14 juni
Nou halleluja ik heb aangifte gedaan van 2016 en 2017 en ik krijg vet veel terug!! Super blij dat ik eindelijk even de tijd heb genomen en rustig naar te kijken haha.
Gelukkig en zie je wel dat je het kon! Veel plezier ermee!
Ik heb ook eindelijk mijn brief! Hopelijk komt het geld ook snel. Ik moet mijn spaarrekening aanvullen!
Ik heb hem nog niet:( had hem op 31 maart ingevuld maar iets verkeerds gedaan dus hem begin april opnieuw ingevuld maar geen brief te bekennen. Ik wil mijn munnnnies.
Edit: heb hem op 3 april al ingevuld.
Ik wil ook geld, ik ga bijna op vakantie en mijn vakantiegeld is al gespendeerd. Dus ik wacht met smart
Het is gestort hiero!
Ik hoop zo dat ik het vandaag ook krijgā:pray:t4: Ik check om de 5 minuten dit topic en mijn bankrekeningā¦
Fuck yeah, eindelijk de brief. 15 juni dagtekening. Kom maar dooooooorrrrr
Jaaa ik zie dit nu ook op Mijn Belastingdienst
Ik heb eindelijk bericht op mijn belastingdienst. Er staat dat ik per post krijg en een datum van 8 juni. Kan hem uiteraard nog niet openen. Zal ik dan morgen ofzo de brief ontvangen?
Nee
Ik had dat ook en twee dagen later kreeg ik een melding dat er een bericht van de Belastingdienst klaar stond in MijnOverheid waar ik hem wel kon lezen! De brief zelf kwam pas een week later met de post, haha.
Ik kon hem vandaag ook zien op mijnoverheid, met een dagtekening voor vrijdag.
Jullie hebben allemaal definitieve aanslagen? Ik heb (ook van vorig jaar) voorlopige aanslag, nu begin ik te stressen!
Ja zijn allemaal definitieve bij mij, vorig jaar ook.
Ik ontving de brief op dag van uitbetaling
Er staat ook dat de uitbetaling puur op de aangifte is en dat deze nog niet gecontroleerd isā¦ ben benieuwd wat de reden is waarom ze nog niet definitief zijn. Stress er aardig van, weinig zin om alles, ook van 2016, weer terug te moeten boeken al neem ik aan dat ze gewoon kloppenā¦
ik zie 'm ook online! dagtekening 14 juni. iemand met deze dagtekening die het geld al heeft?
zelfde dagtekening, maar helaas het geld nog niet. Ik hoop morgen of vrijdag.