Ik heb het ontvangen op mijn rekening!
Nee. Ik heb gebeld en die vrouw snapte het ook niet maar ze zei dat er een brief mijn kant op kwam met dagtekening 4 mei. Prima!
Oeh mijn definitieve aanslag is per post onderweg.
Vorige week een brief met dagtekening 30 april en gister was het geld al binnen!
Een maand geleden ingediend en nog steeds niets op mijn rekening
Waarom sturen ze eigenlijk brieven? Is dat nodig? #papierverspilling
Maar een maand geleden is nog niet lang?
Oh nee zeker niet, maar omdat ik hier reacties lees van mensen die het veel later hebben ingediend en al betaald hebben gekregen
Ik zie net dat er ook een brief onderweg is naar mij. Ben benieuwd wanneer ik het geld krijg. Het gaat helaas wel direct naar mân spaarrekening
Ik heb ook dagtekening 30 april, dus ben nu ongeduldig op mijn rekening aan het kijken haha, lekker loos.
Same haha net gelijk gekeken maar nog niets.
2 maanden geleden al ingediend
Mijn dagtekening staat op 4 mei schijnbaar, dan zal ik het 6 mei wel krijgen denk ik zo.
Ik twijfelde of ik het 1 maart wel goed had gedaan, dus ik vulde het net even in. Maar nu heb ik dus blijkbaar 2 keer aangifte gedaan⊠Oh well. Komt vast wel goed.
Heb ik gisteren ook gedaan omdat ik de app had gedownload dus ik bellen of het nu langer ging duren en toen zei ze dat als de gegevens precies hetzelfde zijn als je eerste aangifte dan negeren ze de tweede.
Chill! Het is precies hetzelfde, dus dat scheelt. Ik hoop dat ik het binnenkort ontvang. Ik ga uit van juli, dan kan het alleen maar meevallen
Zo maar echt. Elke keer denk ik, eind juni pas ergens geld. Maar dan zie ik al die berichtjes hier en dan word ik mega hebberig
Heb m ook al in berichtenbox maar dagtekening 04-05. Een zaterdag??
Ja ik nu ook in mân berichtenbox. Ook 4 mei.
Ja ik ook, ik verwacht het dus maandag. Ik heb trouwens nog niks in mijn berichtenbox maar ze zei het aan de telefoon.
Ik ook 4 mei! Hoop toch dat het er dan vrijdag (of eerder haha) opstaat. Lees ook hier wel dat mensen het de dag voor de dagtekening binnenhadden dus ik houd hoop