Hahaha nee, eroverheen inderdaad. Ik had mijn moeder gevraagd om witte chocola mee te nemen uit de supermarkt. Had ze gedaan, maar blijkbaar had ze dus witte chocola praliné meegenomen
Heeft i3mand leuke recepten voor in de airfryer? Heb vanmoddag een gekocht want de frietzaak is gesloten maar je kunt er natuurlijk veel meer mee dan alleen snacks opwarmen!
Poire belle hélène Het had wat voeten in de aarde maar al met al ben ik wel tevreden! Hoop dat het de volgende keer iets soepeler gaat en dat hij dan iets mooier wordt
Omg het lijkt me zo satisfying om hier een punt uit te snijden
Hahaha ja was het ook! Zitten ook mooie laagjes in namelijk
Lekkerste brownies ooit!
Ik heb gister dulce de leche brownies gebakken van Laura. Ook heel erg lekker, maar de structuur van de brownies van Rutger zijn echt het allerbest.
Dulce de leche klinkt goed! ik ben ook nog wel benieuwd naar de cheesecakebrownies van Rutger.
Mijn eerste baklava ooit! Hij staat nu af te koelen en daarna ga ik hem testen. Dit recept heb ik gevolgd.
Gisteren keek ik de serie Why Women Kill op Videoland (aanrader!) en in een aflevering kwam pecan pie steeds ter sprake. Dusssss 3x raden wat ik vandaag heb gebakken…
Hahaha die serie kijk ik ook. Mijn brownies kwamen mooi van pas toen ze hashbrownies gingen eten.
Ik heb me echt kapot gelachen om die scène!
Dit zou best een nieuwe concept voor een kookboek kunnen zijn per aflevering van een serie een bijpassend recept
Deze gemaakt, super lekker!
Ik ben 3 soorten koekjes aan het bakken. De eerste was niet lekker, de tweede is verbrand en nu heb ik hoop voor de derde. Omg
Om te voorkomen dat ik dit hele topic doorzoek naar recepten: heeft iemand het perfecte recept voor:
- brownies (die goed moist(?) zijn)
- koekjes á la Subway
Brownies van Rutger van Heel Holland bakt! https://rutgerbakt.nl/gebak-recepten/brownies/recept-mijn-ultieme-brownies/
Volgens mij worden die alom geliefd, ik vind ze heerlijk! Gisteren nog gebakken haha. Zijn lekker smeuïg van binnen.
Edit: foto waarop ik de smeuïgheid probeer te laten zien
Jaa die kreeg ik van m’n zus ook al aangeraden! Die ga ik van de week maar een keertje proberen
Ik weet even niet precies hoe de koekjes van Subway zijn maar het chocolate chip cookies recept van The New York Times is al jaren mijn favoriet!
Ik heb zelf eindelijk weer bloem kunnen kopen dus ik ga ze deze week ook bakken denk ik!