Ik had op voorhand zelf geen zin in een vrijgezellenfeest. Ik ben geen drinker/feester en had al helemaal geen zin om hi-ha-ho in een belachelijk pak door de stad te moeten wandelen.
MAAR
Mijn vriendinnen hadden dus echt iets gedaan wat wel 100% bij mij past. Een soort auto-rally meets geocaching meets Pokemon.
Eerst lekker lunchen bij een vriendin in de tuin op picknick kleedjes met allemaal lekkers gemaakt door mijn zusje en vriendinnen. Toen werden we in teams verdeeld en kregen we een tasje met “alles wat we nodig hadden voor de puzzel”. Toen moest ik wel een Pikachu pet op, maar dat vond ik dus alleen maar leuk haha en begon het spel. Een winkel in het dorp was ingelicht en had de eerste aanwijzing, ook hadden ze een aanwijzing in de krant laten zetten en gingen we dus het halve land door steeds op zoek naar nieuwe aanwijzingen en puzzels tot we uiteindelijk op een strandje ergens kwamen waar ze 3 kisten hadden BEGRAVEN (echt omg nog steeds zo veel respect voor de organisatie) en dus die drie teams allemaal graven daar op het strandje (sorry gemeente ) om de laatste coördinaten te krijgen.
Toen lekker Italiaans gegeten en de avond afgesloten met een dropping in het bos. Kreeg ik een legerpak aan en gingen we in zo’n truck het bos in om vervolgens met GPS de weg terug te vinden.
Klinkt voor sommige mensen misschien extreem saai maar ik vond het echt helemaal geweldig en denk er nog best vaak aan terug. En voel me dan bijna schuldig dat ik 's ochtends echt dacht “NEEE IK WIL NIET, kan ik zeggen dat ik ziek ben??” haha.