Meisjes:
- Pip (ik zou er zelf Pippa van maken)
- Teddy
- Alix
Jongens:
- Finn
- Faber
- Senn
Meisjes:
Jongens:
Mijn top 3 uit je lijstje:
Isa, Yara, Lot(t)
Hoe spreek je Milla uit: Mil-la, Mi-la, Mi-ja?
Finn, Abel, Fedde
Wauw wat heeft iedereen dezelfde favorieten, zeg!
Meisje: LoĆÆs.
Jongen: Lou.
Maar de jongensnaam verander ik telkens.
1 Sara
2 Isa
3 Dani
āā
1 Noah
2 Mason
3 Kaj of Kay
Lou is idd leuk!
Luca
Alexander
Julien
Benjamin
Ilya
Isabella
Riva
Sophie
Bobbi
De bedoeling was toch ook om uit hetzelfde lijstje van @Molly te kiezen? Althans, mijn lijstje is daartoe beperkt
Bij Teddy moet ik aan de hond van mijn oma denken, maar ik vind het objectief gezien wel een leuke naam.
Sorry ik las verkeerd haha ik had mijn eigen lijstje gebruikt. Uit die van jou:
1 Sara
2 isa
3 Yara
1 finn
2 foss
3 sepp
Ultieme 1 is voor mij Sara want dat is ook mijn persoonlijke nummer 1 haha.
hahahaha jezus compleet overheen gelezen
Sara? Of Saarā¦
Hahaha
Sara!
Wij hebben denk ik een naam!
Zo gek. Ik vond jongensnamen zo lastig maar letterlijk op de dag dat we hoorden dat we een jongen kregen hebben we een naam gekozen en we zijn allebei overtuigd.
We gebruiken de naam ook al naar elkaar toe,daar moeten we wel mee oppassen haha.
We hebben ook een 2e naam. Ik zou die ook best als eerste naam willen maar mijn vriend niet dus ik vind dit wel een mooi compromis.
Ben helemaal blij!
Wat fijn! Zo leuk ook om jouw favoriet als 2e naam te gebruiken!
Wij hebben hoogstwaarschijnlijk al wel de naam voor onze dochter, maar hebben nog meerdere jongensnamen over en heb ook niet het idee dat we er snel uit zijn.
Vind het zo sneu, want we gebruiken de meisjesnaam samen al om haar aan te duiden, en de ander heet nog steeds āhet jongetjeā
Oh wat leuk dat jullie er voor de helft al uit zijn! Wordt het de meisjes naam die ik denk?
Ik heb gedroomd dat we 2 meisjes kregen en ze heette Vienna en Lotte. Nu vallen die namen beide af in verband met mensen in de omgeving. Maar het was zoān echte droom dat ik nu al de hele dag in twijfel ben of het wel echt een droom was.
Het is niet de naam waar jij zo bekend mee bent maar die andere
Schiet het bij jullie al iets meer op?
De meisjes naam is nu vast maar de jongens naam is ellende. Dus we hebben het even opgegeven en kijken volgende week, als we de geslachten weten, weer verder. We hebben heel veel aan je lijstje