Babynameninspiratie

Mijn dochter haar naam ben ik soms wel eens zat maar ik roep hem ook heel vaak :joy: en het past perfect bij haar

2 likes

Ohhh leukkk deze namen staan/stonden ook allemaal op mijn lijstje.:blush:

Vind J ook super leuke naam staat ook hier op het lijstje

1 like

? :face_with_hand_over_mouth:

Nog even geduld aub :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Hahah ohjee! Ik wacht in spanning af :face_with_hand_over_mouth::scream:

1 like

Dat is leuk! Ben er nog steeds heel blij mee, vind het echt ook nog bij dr passen. Zowel haar ‘gewone’ naam als de afkorting :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja stomme afkorting was hier ook echt bij 3-4 jongensnamen de reden om ze niet te kiezen. Naam die het uiteindelijk geworden is vind ik afgekort bijna nog leuker dan de volledige naam dus dat is nu een soort roepnaam tot die te kinderachtig is

Ja ik vind Loua of Loa ook echt HEEL mooi. Kan je ook in veel talen uitspreken.

1 like

Zo stom! Mijn vriend zijn argument is dat mensen dan Loulou oid gaan zeggen, maar da’s voor een kleine bolle baby toch kei schattig :joy:

2 likes

Loua/Lua/Loa is volgens mij wel zo’n naam die je straks ineens overal hoort. Zie hem iig heel veel voorbij komen op Instagram.

2 likes

Ja da’s wel minder, ik heb die naam echt al heel lang in m’n hoofd. Maar goed, als wij ooit aan kinderen beginnen is die hype weer voorbij hoop ik haha!

2 likes

@alexandrabring heeft een dochtertje lou en die noemen ze ook Loulou

Mijn broertje heet Thomas en die noemen we altijd Tom. Toompje is wel echt verschrikkelijk, ja.

4 likes

Ik had vroeger een klasgenoot die Thomas heette en die kwam op een gegeven moment uit de kast met de boodschap: “Ik kop hem zelf maar in; maar Thomas is Thomo”. Vond ‘ie zelf erg grappig. Kan er niet meer niet aan denken bij die naam.

8 likes

Hoe slechttttt, ik snap dat je dat niet meer loslaat, haha. Zonde van de mooie naam wel.

Maar je echt bijna met elke naam wel wat raars doen. Ik wil de naam van m’n kind niet delen, maar het is een perfecte naam voor rijmerij :rofl: dat wisten we en toch is het de leukste naam.

Thomas als Toompje heb ik nog nooooit gehoord haha.

1 like

Haha, Toompje had ik ook nog nooit van gehoord. Mijn broer heet Tomas, maar gelukkig wordt hij nooit zo genoemd.

1 like

Ik vind dit ook zulke mooie namen! Kort, krachtig maar ook mooi klinkend. Ze staan op mijn namenlijstje (voor over tig jaar :joy:)

1 like

Ooohhh we komen er niet uit, vind het zoooo lastig nu we een zoon krijgen.
We willen graag een korte stoere naam van maximaal 5 letters. Een y erin vinden we leuk maar we komen er gewoon niet uit.
Lio stond op t lijstje maar nu de zoon van lil kleine zo heet niet meer haha

1 like