een van deze namen heeft een vriendin van mij ook zat aan monelle te denken
Haha ik kan je de jongens naam wel DM-en. We krijgen toch nooit een jongen
Ja kan ik ook, kan jou alleen geen bericht sturen volgens mij
Even een up voor dit topic. Ik ben momenteel 20 weken zwanger en gisteren hebben we te horen gekregen dat we een meisje krijgen!
Voor een jongen hadden we een favoriete naam, maar voor een meisje vinden we het zo moeilijk! Ik vind alles al snel te tokkie, te kak, te gewoontjes, of alleen leuk voor een jong meisje maar niet voor een volwassen vrouw. Qua namen houden we wel van klassiek/bijbels, niet te apart, maar ook niet top 10. Iemand nog een tip/ lijstje?
Rebecca
Leah/Lea
Sela
Dana/Diana
Ja Leah vind ik erg mooi, maar dat vind mn vriend dan weer mwahhhā¦
Leuk! Hier ook 20 weken zwanger maar wij weten pas zaterdag het geslacht. Voorkeur voor een jongen maar al wel een meisjesnaam in gedachten maar totaal geen inspiratie voor een jongensnaam.
Criteria:
- niet te kort als in meer dan 5 letters
- Engelse naam maar wel stoer (geen Maddox / Skyler oid)
Ik ben gewoon nu al bezig met namen voor onze tweede haha.
Het was hier echt drama met namen. Ik had een sterke voorkeur maar mijn vriend vond die naam echt verschrikkelijk. Uiteindelijk in week 37 (mijn god) een naam gevonden die we beiden ineens heel erg mooi vonden: Dani Rose (roepnaam gewoon Dani hoor).
Ik hoop stiekem op een jongetje bij de volgende want weet mijn god geen leuke meisjes namen meer.
Ik vind Jax, Lennon en Bobbi heel leuk voor een jongen.
Huh, dat laatste snap ik niet Engelse namen maar wƩl stoer, maar geen namen zoals Maddox of Skyler. Maar dat zijn toch juist wel heel stoere namen?
Dit is de huidige stand van mān lijst, misschien heeft iemand er iets aan
Xander
Tijn
Tieme
Bram
Fender
Cian/ Caine
Aron/Jaron
Marien
Montell/ Monte
Yoren
Oliver/Olivier
Zille
Marten
Justus/ Julius
Vidar
Filia
ChloƩ
Zoƫ
Imane
Loua
Xaja
Melinne
AimƩe
Eloise/ Lois/ LoĆÆs
Juliette/ Julia / Giulietta / Giulia
Viƫnne
Gioia/ Gaia
Celia/ Celeni
Riquelle
Charlotte
Daanie! Het is wel een unisex naam, hoor ook weleens dat een jongen zo heet, maar ik heb nog geen moment spijt gehad van de naam.
Oja ik vind Robin en Renee ook heel leuk voor een meisje. Dennis ook, maar dat ging iedereen te ver haha
Caia vind ik heel tof, die zet ik erbij in mān notities!
Ayda en Aya doen me teveel denken aan een slome bekende
Ik vind dit zoooo een leuke naam, maar een vriendin en collega heet zo dus zou mijn kindje niet zo snel zo noemen. Behalve misschien als ik hier straks niet meer werk maar echt heel leuk! Alleen heet zij eigenlijk Danielle.
Wat zou je hier van vinden?
Naomi
Anne
Elisa / Elisabeth
Mirthe
Charlotte / Lotte
Myra
Noa
Ruth
Veerle
Thirza
Suus / Susan / Suzanne
Femke
Dat zijn twee namen/kinderen van een blogger Shirley van Mommyhood
Ah okay, ānamen zoalsā zei mij niet zoveel omdat ik dit JUIST de categorie stoer vind haha
Mia
Ella
Nena
Cleo
Lara
Nika
DanƩe
Imme
Mare
Jula
Ava
Iets in deze richting misschien?