als je ouder wordt is immuunsysteem toch ook zwakker? https://www.canongerontologie.nl/lichaam/immuunveroudering
Zo had ik nog niet nagedacht. Excuus!
Called it -_-
De nog onschuldigere tijd van februari 2020 haha. Dat getal is inmiddels een stuk hoger en eigenlijk is Amerika compleet verslagen. In nog geen jaar tijd. De verkiezingen zijn ook al over een maand.
Ja echt tragisch, ik zat net dit topic door te lezen, al die hoopvolle berichten uit pre-COVID tijdperk
Ik las ergens dat de uitslag waarschijnlijk niet al 3 november bekend zal worden door de vele stemmen via post. Zou het dan nog steeds āzinvolā zijn om 's nachts de uitslag te volgen live?
Ik blijf in elk geval wel op haha. Waarschijnlijk gaan er wel andere interessante dingen gebeuren die nacht. Trump die roept dat hij gewonnen heeft en de Democraten Corona toewenst, of zoiets haha.
Zooo tijd voor het laatste debat vanavond. Of Trump houdt zich aan de regels en dan is hij positief in beeld.
Of hij begint wat dingen te schreeuwen dat niet goed gaat overkomen.
Hij heeft ook net super veel medicatie gehad dus volgens mij gaat dat ook nog wel problemen opleveren. Dat denk ik ik elk geval. Super spannend weer!
Lekker random vraag dit: elke 4 jaar volg ik de verkiezingen live op tv. Normaal gesproken altijd met een vriendin en ivb Corona lijkt me dit Ć¼berhaupt niet zo handig. Zijn er mensen die dit net zo boeiend vinden en zin hebben in een soort zoom iets?
Ben mij bewust van het feit dat de uitslag er mogelijk niet is die nacht, maar wil altijd alles kijken.
Ze kunnen dit keer in ieder geval de microfoons muten. Dat scheelt denk ik al een hoop.
Haha dit lijkt me serieus wel leuk. America themed zoom call met iedereen die gaat kijken.
Met Amerikaanse snacks on the side
Het debat was wel beter maar jezus hoe lang gaat Trump nog zeggen āIāve done more for black people than anyone else, except for Abraham Lincolnā. Ik moest ook zo lachen toen Biden zei āoh Godā.
Ik erger me zo rot aan het commentaar dat Trump āpresidentieelā overkwam. Ja, hij onderbrak Biden niet 100 keer maar voor de rest was het alleen maar leugens en geen antwoord geven op de vraag.
Blijkbaar is dat de standaard voor wat we van Trump verwachten tegenwoordig. Simpele gespreksvoering haha. Verder is alles wat hij zegt een leugen.
Net als je denkt dat het allemaal niet nog erger kan.
Damn, merk dat ik het zooo spannend begin te vinden. Heb toen Trump president werd een tijdje in Amerika gewoond en toen heel erg de onrust meegekregen, zo bizar dat het al vier jaar geleden isā¦ Ben echt heel benieuwd hoe het volgende week gaat verlopen, nu in ieder geval al superbizar om die rijen bij de stembureaus te zien, zelfs in NY (waar je zou denken dat stemmen nog relatief goed geregeld is) staan mensen nu gemiddeld 8 uur te wachten, zo apart