Ik ga denk ik ook kijken miss dat ik tussendoor even ga slapen
Voor degene die CNN kijken, hapert het ook zo bij jullie of is mijn internet gewoon kak
Keuze is gemaakt, ik blijf gewoon kijken (doe een poging tot in ieder geval)
Doet het hier gewoon prima
Ik ga vannacht vanaf 2u misschien nog even meekijken. Nu eerst slapen
Erik mouthaan geeft net aan dat we niet veel hoeven te verwachten voor 04:00u NL tijd.
Wij gaan misschien toch even tukken tussendoor.
Ik ga trashy kerstfilms combineren met politiek
Ja precies ik hoorde het ook. Zet de wekker wel om 05:00 daaaag
Ben nu wel al fucking winderig door al mijn ongezonde vreten dan moet dat maar een voorteken zijn dat er straks een wervelwind door het Amerikaanse politieke klimaat gaat. En straks een potje cards against humanity spelen.
De NOS vertaalt racial inequality met ras, yikes.
NOS
In gesprekken na hun stembusgang zei 34 procent van de kiezers dat de economie het belangrijkste thema was, gevolgd door ras (21 procent) en de pandemie (18 procent). Op de vraag of het belangrijker was het coronavirus te bestrijden of de economie weer op gang te helpen, koos 52 procent voor het eerste, tegen 42 procent voor het tweede antwoord.
CNN
About one-third called the economy their most critical issue, while roughly 1 in 5 citing racial inequality and about 1 in 6 named the coronavirus pandemic as most important to their vote. Roughly 1 in 10 each cited health care policy and crime and violence as their top issue.
Ik heb CNN op staan, ga zien hoe lang ik het ga volhouden maar ga wel nog een wekker zetten tegen het einde van de nacht om te kunnen checken!
Pfff ik ben gewoon echt een beetje nerveus. Als Trump opnieuw verkozen wordt verlies ik echt weer eens al mān vertrouwen in de mensheid.
Mijn moeder beweerde vanavond met droge ogen dat ze beide kandidaten niks vind maar Trump toch iets beter want hij heeft ook wel goede dingen gedaan. Obama heeft namelijk het hele zorgstelsel afgebroken en Trump heeft dat weer helemaal opgebouwd. (Toen ik vroeg of ze ooit van Obamacare heeft gehoord kreeg ik geen antwoord maar wilde ze me wel bewijs sturen dat ze gelijk heeft.) Oh en Biden is oud. Dat kan natuurlijk echt niet. De leeftijd van Trump doet er niet doe. Dat jullie het allemaal even weten.
Echt, zolang er mensen zoals mijn moeder bestaan kijk ik nergens meer van op.
Waaauw bizar?! Nou je moeder is (helaas) niet de enige die zo denkt inderdaadā¦
Ja ik stond ook echt een beetje met mn mond vol tanden Gelukkig zijn de peilingen positief en lijkt het erop dat een meerderheid van de Amerikanen meer gezond verstand heeft dan mijn moeder
Ik vind dit zo bijzonder aan trumpersā¦
Trump heeft zogenaamd een zorgstelsel opgebouwd ( niet waar) en Obama heeft nooit iets voor het zorgstelsel gedaan (niet waar)
Ze ontkennen feiten. Letterlijk.
Het is hetzelfde als zeggen dat zwartekracht niet bestond en dat Trump juist zwartekracht heeft uitgevonden.
I canāt
( Sorry, niet tegen jouw moeder, maar I CANāT)
Het is ZO dom allemaal.
Oh nou gerust tegen mijn moeder hoor, want I CANāT ook. En je kan er niks tegenin brengen he. Alle argumenten waar je mee komt zijn niet waar en wij snappen er niks van. En dan nog dat zelfingenomen lachje, blegh. ZĆ³ frustrerend, kan wel gillen gewoon dan.
Anyways, ik was aa het twijfelen of ik op wilde blijven maar dan ga ik sowieso morgen gruwelijk veel spijt hebben als ik de hele dag op mn werk zit. Dus toch maar zo naar bed en dan morgenochtend als ik wakker word dit topic maar bijlezen.
Happy verkiezingsnacht aan alle opblijvers, eet smakelijk en dat Biden en alle democratische senatoren ze maar een poepie laten ruiken!