Nou jongens wordt nog gezellig hier!!
Krijg hier echt zulke koude rillingen van. Vreselijk dat het land er nu zo aan toe is dat dit nodig is
Iedereen vreten alsof er geen morgen is!!!
Hahaha
Ja en dan zegt de CNN nieuwslezer āin this great nation that weāre all lucky enough to live inā. Amerikaanse tv is zo fascinerend.
Voor het eerst dat ik echt zenuwachtig ben. Vorige keer ook wel maar toen was ik er van overtuigd dat Hillary zou winnen. Lol.
Ik heb milka-daim eitjes, cheetos spinners, olijven en kaasjes en in het uiterste gevalā¦ japanse mix.
Lekker multiculti sensitief!
Ik zag niet meteen dat dit De Speld was en ik vroeg me al af wat de Republikeinen hiermee willen bereiken. Echt erg eigenlijk dat dit in mijn hoofd een serieus bericht kon zijn.
Hahah ik had hetzelfde
Oh joh ik zie nu pas dat het De Speld is (had er niet op geklikt). Hahaha moet je nagaan dat je gewoon best kan voorstellen dat het echt zo is
Dit geldt ook voor mij, ga proberen het vannacht te volgen maar wel met powernaps tussendoor.
Edit: heb het niet meer met die wipe out
Ik zag wel op tv dat er allerlei ludieke acties waren bij stembureaus om het stemmen aangenamer te maken. Dus een luchtkasteel ofzo had wel prima gekund
Ik kan vannacht zelf niet kijken, dus vroeg mij af of jullie hier de ontwikkelingen een beetje willen bijhouden! Lijkt mij leuk om morgen terug te lezen
Ik heb datenight vanavond (gewoon thuis donāt worry) en vriend vind de verkiezingen niet zo boeiend, hij snapt de ophef niet. Dus kan het niet echt volgen allemaal. Elke keer als hij naar de wc gaat of gaat roken check ik even snel dit topic en Twitter
Eten was Italiaans, ook niet echt in thema maar gelukkig is er wel wijn!
Denk dat de eerste echte sensatie pas in de nacht gaat zijn! Als je vriend pit, kun je heerlijk meedoen
Ik kijk CNN, super pro-Biden en links. Donāt blame me dat ik het een verademing vind om dat gelul over Trump niet hoef te horen, niet super representatief met 1 politiek geluid maar canāt handle Trump op dit moment.
Nee joh tunnel, jij kan dit! Als je de lotr kan kijken zonder ondertitel kun die grijze god van CNN ook verstaan
Hahaha ik had het over Biden maar ik ben altijd wel erg gecharmeerd van hem dus klopt wel
Langzaam zijn de eerste losse resultaten bekend.
Hier vind je een overzicht van het sluiten van de polls en waar je naar moet kijken en wat de gevolgen zijn als Biden bijvoorbeeld Florida en Georgia binnenharkt. Even een account aanmaken, is overigens wel gratis.
Handige website, thanks