Ik hoop het eigenlijk een beetje. Kan die vrouw eindelijk ophouden met deze belachelijke schijnvertoning.
@Sedana @Nefertiti Alien is gewoon de legal term waar wij âvreemdelingâ gebruiken. Ik heb wel eens een paper geschreven over vreemdelingenbeleid en vond het toen ook zoân gekke term, maar het is dus de juridische term.
Zie bijvoorbeeld:
Ik las ook ergens dat de scheidingspapieren er al waren maar dat het niet is doorgezet omdat Trump president werd maar goed dat kan bullshit zijn, dat Melania een minnaar heeft lees ik wel op meerdere websites.
Ja zo heet het hier wel gewoon. Ik snap de discussie in Amerika wel maar het is niet alsof het een heel raar woord is dat alleen gebruikt kan worden voor groene mannetjes met grote hoofden.
Sowieso nogal polariserend om zo over buitenaardse wezens te denken, maar dat is een andere discussie.
Toch denk ik niet dat het in die afbeelding aardig bedoeld was.
(Maar wel weer nieuwe dingen geleerd nu, thanks!)
Nee ik verwacht ook van die rednecks dat als immigranten zeggen het geen fijne term te vinden ze deze juist extra benadrukt gaan gebruiken.
Wow nouja, weer wat geleerd
Gekke benaming, gevoelsmatig, wel. Maar een Alien is dan gewoon iedereen die daar niet geboren en getogen is. Interesting, kan men dan niet altijd alien gebruiken zodat het ârare / ET vibesâ er vanaf gaat.
Zijn er legal aliens?
Yep⊠Aka witte mensen -_-
An Englishman in New York
Weet niet of je het zo noemt, maar wel een alien zonder de illegal iig volgens die definite
Definition
For purposes of the [Immigration and Nationality Act] (INA), any person who is not a citizen or a national of the United States. There are different categories of aliens: resident and nonresident, immigrant and nonimmigrant, asylee and refugee, documented and undocumented (âillegalâ).
Ik besef me net Stings
Oohooohh Im an alien, Iâm a legal alien. Iâm an Englishman in New York
Oh spuit 11 blijkbaar @coffeebreaks bedacht t eerder
Pareltje deze!
Jammer wel van die hysterische lach eronder maar ik zie het wel gebeuren zo
Ik dacht in het begin dat ze huilde hahaha
Ik las dit net op NOS, benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken
Als Trump geen president meer is, verliest hij zijn immuniteit. Verschillende rechtszaken hangen hem dan boven het hoofd. Grote vraag is daarom nu of Trump - al dan niet via een constructie - zichzelf op voorhand alvast gratie kan verlenen. âEr is een theorie dat de president iedereen gratie kan verlenen, behalve zichzelfâ, legt Vlam uit. âAnders zou de president namelijk boven de wet komen te staan dus daar ligt - volgens deze theorie - de grens van zijn macht.â Maar die theorie is nog nooit op de proef gesteld, geen enkele rechter heeft zich hier ooit over hoeven buigen. âOf zoân constructie juridisch gezien stand zal houden weten we dus gewoonweg nog niet.â
Een andere optie die genoemd wordt is dat Trump kort voor de 20e zal aftreden om zo plaats te maken voor vicepresident Mike Pence. Die zou dan in de gedaante van president gratie kunnen verlenen aan Trump. Maar ook dat is nog nooit gebeurd en dus onzeker. âDaarbij is Trump dan alsnog niet overal van af. Een president kan alleen gratie verlenen als het om federale aanklachten gaatâ, legt Vlam uit. âOp zaken op staatsniveau - zoals er enkele door de staat New York zijn aangekondigd - heeft Trump zelfs als president geen enkele invloed.â
Oh jongensâŠ
De tering
Hebben al deze Republikeinen poep in de plaats waar hun hersenen horen te zitten ofzo???
Zo eng dit.
Denk jij dat Trump een staatsgreep gaat plegen?
- Nee joh
- Het zou me helemaal niks verbazen
- Eh dat istie toch al mee begonnen?
0 stemmers
Denk jij dat als dat gebeurt er een burgeroorlog kan uitbreken?
- Hoooly shit ja maybe
- Nee joh doe chill
0 stemmers
Mwah geen burgeroorlog, wel mogelijk flinke rellen
Maar ik denk vooral dat hij heel lang stuiptrekkingen blijft vertonen en rare uitspattingen heeft, waardoor de Republikeinse partij steeds meer afstand van hem neemt en hij uiteindelijk met een sisser verdwijnt. Als hij zulke belachelijke shit blijft doen verliest uiteindelijk de partij ook haar geduld wel