Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ik hoop het eigenlijk een beetje. Kan die vrouw eindelijk ophouden met deze belachelijke schijnvertoning.

5 likes

@Sedana @Nefertiti Alien is gewoon de legal term waar wij ‘vreemdeling’ gebruiken. Ik heb wel eens een paper geschreven over vreemdelingenbeleid en vond het toen ook zo’n gekke term, maar het is dus de juridische term.

Zie bijvoorbeeld:

7 likes

Ik las ook ergens dat de scheidingspapieren er al waren maar dat het niet is doorgezet omdat Trump president werd maar goed dat kan bullshit zijn, dat Melania een minnaar heeft lees ik wel op meerdere websites.

Ja zo heet het hier wel gewoon. Ik snap de discussie in Amerika wel maar het is niet alsof het een heel raar woord is dat alleen gebruikt kan worden voor groene mannetjes met grote hoofden.

Sowieso nogal polariserend om zo over buitenaardse wezens te denken, maar dat is een andere discussie.

2 likes

Toch denk ik niet dat het in die afbeelding aardig bedoeld was.

(Maar wel weer nieuwe dingen geleerd nu, thanks!)

1 like

Nee ik verwacht ook van die rednecks dat als immigranten zeggen het geen fijne term te vinden ze deze juist extra benadrukt gaan gebruiken.

1 like

Wow :scream: nouja, weer wat geleerd

Gekke benaming, gevoelsmatig, wel. Maar een Alien is dan gewoon iedereen die daar niet geboren en getogen is. Interesting, kan men dan niet altijd alien gebruiken zodat het “rare / ET vibes” er vanaf gaat.

1 like

Zijn er legal aliens?

Yep
 Aka witte mensen -_-

An Englishman in New York :notes:

40 likes

Weet niet of je het zo noemt, maar wel een alien zonder de illegal iig volgens die definite

Definition

For purposes of the [Immigration and Nationality Act] (INA), any person who is not a citizen or a national of the United States. There are different categories of aliens: resident and nonresident, immigrant and nonimmigrant, asylee and refugee, documented and undocumented (“illegal”).

Ik besef me net Stings
Oohooohh Im an alien, I’m a legal alien. I’m an Englishman in New York :nerd_face:

Oh spuit 11 blijkbaar @coffeebreaks bedacht t eerder

Pareltje deze!

10 likes

Jammer wel van die hysterische lach eronder maar ik zie het wel gebeuren zo :crazy_face:

2 likes

Ik dacht in het begin dat ze huilde hahaha

Ik las dit net op NOS, benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken

Als Trump geen president meer is, verliest hij zijn immuniteit. Verschillende rechtszaken hangen hem dan boven het hoofd. Grote vraag is daarom nu of Trump - al dan niet via een constructie - zichzelf op voorhand alvast gratie kan verlenen. “Er is een theorie dat de president iedereen gratie kan verlenen, behalve zichzelf”, legt Vlam uit. “Anders zou de president namelijk boven de wet komen te staan dus daar ligt - volgens deze theorie - de grens van zijn macht.” Maar die theorie is nog nooit op de proef gesteld, geen enkele rechter heeft zich hier ooit over hoeven buigen. “Of zo’n constructie juridisch gezien stand zal houden weten we dus gewoonweg nog niet.”

Een andere optie die genoemd wordt is dat Trump kort voor de 20e zal aftreden om zo plaats te maken voor vicepresident Mike Pence. Die zou dan in de gedaante van president gratie kunnen verlenen aan Trump. Maar ook dat is nog nooit gebeurd en dus onzeker. “Daarbij is Trump dan alsnog niet overal van af. Een president kan alleen gratie verlenen als het om federale aanklachten gaat”, legt Vlam uit. “Op zaken op staatsniveau - zoals er enkele door de staat New York zijn aangekondigd - heeft Trump zelfs als president geen enkele invloed.”

3 likes

Kennen jullie www.loser.com al :joy:

12 likes

Oh jongens

De tering :neutral_face:

Hebben al deze Republikeinen poep in de plaats waar hun hersenen horen te zitten ofzo???

Zo eng dit.

Denk jij dat Trump een staatsgreep gaat plegen?

• Nee joh
  • Het zou me helemaal niks verbazen
  • Eh dat istie toch al mee begonnen?

0 stemmers

Denk jij dat als dat gebeurt er een burgeroorlog kan uitbreken?

• Hoooly shit ja maybe
  • Nee joh doe chill

0 stemmers

Mwah geen burgeroorlog, wel mogelijk flinke rellen

Maar ik denk vooral dat hij heel lang stuiptrekkingen blijft vertonen en rare uitspattingen heeft, waardoor de Republikeinse partij steeds meer afstand van hem neemt en hij uiteindelijk met een sisser verdwijnt. Als hij zulke belachelijke shit blijft doen verliest uiteindelijk de partij ook haar geduld wel

5 likes