Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

JOEPIEEEEE

1 like

Hahahahaha

Ik vind het wel bijzonder dat er nu in Philadelphia zo dicht tussen de mensen gefilmd wordt, terwijl het er in de studio net over gaat dat er geen social distancing is. Probeer als verslaggever dan iig het goede voorbeeld te geven en blijf een beetje buiten de menigte (zoals de andere verslaggevers wel doen).

8 likes

Ik vind het zo frappant dat die Rudy zo afgegleden is. Hij was burgemeester van NY tijdens 9/11 en toen was hij echt een held daar. Tegenwoordig praat hij alleen maar in warrige zinnen en onzin

7 likes

Hoe laat gaat Biden spreken?

8 pm ET, 2 uur vannacht bij ons

Mee eens! Hij heeft dan bijvoorbeeld wel beveiliging naast zich staan, beetje het tegenovergestelde dus

Oh dat wist ik helemaal niet, wat zonde dan.

Hmmmmmm zal ik een wekker zetten of niet :thinking:

1 like

Ik hoop dat Biden in zijn speech iets over het feesten/social distancing gaat zeggen en dat mensen dan zo veel respect voor hem hebben dat ze ernaar luisteren haha.

En; Andrew Yang! Zo leuk om hem even weer te zien hahah

8 likes

Jaaaaa Andrew Yang :heart_eyes:

Nog leuk Omar-feitje omdat er nooit genoeg van zijn, maar hij ging gister vlak voordat ie op tv kwam nog snel even naar de kapper voor een emergency haircut hahaha

Het heeft wel gewerkt want de hele wereld stant hem nu

23 likes

Ik ga lekker Simsen tot 2u. Dan genieten en met een heeeerlijk gevoel naaf bed!

3 likes

Ik kan mij gewoon niet maar dan ook echt NIET voorstellen dat je als Trump zijnde, of zijn zoon, of zijn campagneleider/ lid oprecht zelf gelooft in alles wat Trump zegt en beweert.
Op een gegeven moment kan je toch niet meer om de feiten heen? Hoe kan je zo sterk in je eigen waanbeelden geloven?

Het lijkt mij vreselijk als je zoā€™n narcist bent. Wat een leven.

6 likes

Sinds Biden president-elect is, kijk is veel sneller nakijkwerk na. :upside_down_face:

3 likes

Dear Omar, I wrote you but still ainā€™t callinā€™
I left my cell, my pager, and my home phone at the bottom
I sent two letters back in autumn, you must not-a got ā€˜em
There probably was a problem at the post office or somethinā€™

5 likes

ā€œThere is no social distancingā€
zegt een verslaggever in een menigte

3 likes

ā€œA little concerningā€ :thinking:

Edit: het stomme is, het is zoooo begrijpelijk, die ontlading die ze moeten voelen, het dak moet eraf. Maar ik vrees met grote vrezen voor de covidcijfers de komende tijd :pensive:

5 likes

Maar ze hebben ook niet door dat hoe langer ze doorgaan in de leugen, hoe verder ze in de shit zakken. Je hele naam wordt zo toch besmeurd, niemand gelooft je meer hierna.

2 likes

Omg Atlanta net op cnn

Al die mensen uitzinnig en toen ze weer terug naar de studio gingen zette iemand FUCK DONALD TRUMP op lol

Je hoorde iemand in de cnn studio ook lachen erom

22 likes