Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Heb met veel plezier al jullie berichten gevolgd tijdens de verkiezing en heel wat geleerd ook. Geen idee of deze al gedeeld is, maar wilde jullie deze niet onthouden

12 likes

Trump gaat de inauguratie echt niet zelf doen. Hij treedt echt wel af voor die tijd.
No way dat hij een vredige overdacht van de macht gaat doen.

Het wordt z’n loopse hondje Pence.

12 likes

Sloppy Joe en Fox News :smile:

22 likes

Hoe is de stemming bij Fox? Stemming als in sfeer haha, niet als in votes

1 like

Kom hier zo op terug

1 like

Ook daar is Biden president :wink: nou ze zijn best normaal. Niet huilen als op CNN maar gewoon nieuws brengen. Al heeft Fox wel verschillende programmas, nieuwsprogrammas maar ook meer opinie (zoals Fox&Friends, waar Trump graag te gast is.) Eergister keek ik een stukje Fox&Friends en daar was de toon vrij bizar

4 likes

True

Bernie :heart:

10 likes

Blijkbaar komt Trump zometeen terug van het golfen hahha en er staat een hele menigte bij het witte huis. Zo droog haha thuis komen van je uitje en dan ben je opeens je baantje kwijt, arme sneue man. Maar gelukkig heeft ie zelf nog niet door hoe sneu hij is.

7 likes

Dit is het filmpje erna, ga nu opzoek naar het filmpje van de discussie

1 like

Bernieeeeee :blue_heart: ‘Health care is a human right, peoples pain need to be heard.’

3 likes

Hou zo van zijn accent

For president!

Fox is dus ooit weggekomen met het brengen van fake news omdat ze zogenaamd alleen ‘entertainment’ bieden en niet claimen nieuws te brengen.

Hahah ja love it :joy::joy: gaat hij nu ook zeggen dat de mensen buiten fake zijn?

1 like

Ik kijk net een filmpje op NOS van Rudy Giuliani, advocaat van Trump, die blijkbaar net die persconferentie gaf en hij lijkt ook niet helemaal goed snik? Praat echt allemaal onzin en lijkt te denken dat ie in een soort shakespearetoneelstuk speelt. Pfff trump heeft z’n hele staff echt van craigslist gehaald ofzo.

12 likes

Haha dat zegt Zondag met Lubach ook altijd als ze kritiek krijgen, zo flauw als je duidelijk uit bent op een bepaalde maatschappelijke verandering/beweging en je dan op ‘entertainment’ beroept als je verantwoordelijk wordt gehouden voor je uitspraken.

1 like

Er komt echt een hele kalmte over me heen nu dit na vier jaar eindelijk over is. De wereld ziet er gelijk zo veel mooier uit.

15 likes

Oke ik ben toch gaan wippen maar eh heeft biden gewonnen al? En vind CNN dat ook.

5 likes

Ja

1 like