Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

125.000, niet 1.250.000. Inderdaad geen goede cijfers, ik zou zelf ook niet gaan maar ik snap de ontlading ook wel.

Dit maakt de tranen van Van Jones ook wel weer een beetje nep.
3 likes

O man ik ben zo blij. Heb toen het bekend was eerst een half uur gehuild om alle emotie en alle blije mensen en ik ga zonen glaasje champagne drinken om het te vieren.

Denk wel dat trump ontzettend gekrenkt is en in zijn krenking nog wel eens heel nare dingen kan gaan doen.

Maar voor vanavond is het even all good!

8 likes

Zo verfrissend ook om gewoon hoofdpresentatoren dingen te horen vertellen over de black community en wat ze van hen te horen krijgen en gewoon achtergrond over die enorm grote groep. Bijvoorbeeld over Kamala daarnet door Van Jones. In Nederland gebeurt dat echt vrijwel nooit? Dan moet er altijd iemand uitgenodigd worden die daar wat over kan zeggen (wat ik natuurlijk heel goed vind!) of er is toevallig een random zwarte zanger die zijn album komt promoten die dan soort van voor het blok wordt gezet om ‘namens de community’ wat te zeggen. Ik vind het echt leuk dat het zo vanzelfsprekend is dat de presentatoren zulke verschillende achtergronden hebben en hun kennis meenemen. Daar kan Nederland echt wel wat van leren.
Oke ik hoop dat ik dit goed heb verwoord allemaal! Maar was echt even onder de indruk door Abby en Van

30 likes

zijn zoon

https://www.ad.nl/buitenland/oproep-zoon-donald-trump-het-beste-is-een-totale-oorlog-over-deze-verkiezingen~a67cec30/

1 like

Mis wel de context hoor. Maar ja op eerste gezicht wel jammer zo

1 like

Ja en het zijn ook niet allemaal mensen met per se dezelfde denkbeelden als Trump, maar soms gewoon bijstandsmoeders met 4 kinderen, zonder bijstand, in een stadje zonder werkgelegenheid en waar de overheid onbetrouwbaar is… ja dan hoor je trump en denk je he ja goh misschien kan hij ons wel helpen. Overigens denk ik ook dat je dan alsnog meer aan een Democraat hebt… social security enzo… maar toch :wink:

Ik wil ook even zeggen dat ik blij ben dat er hier zoveel mensen waren die actief en nekdiep in die verkiezingen zaten. Mijn vrienden waren al helemaal klaar met mij en dit thema, fijn dat je dat dan toch op zo’n forum kwijt kunt

11 likes

Ik had CNN heel even uitgezet. Heeft Trump z’n speech al gehouden? Ik kan m weer niet vinden natuurlijk. Of gaat je opmerking ergens anders over?

Waarschijnlijk om nog ergens binnen te kunnen komen. Maar nu zou ik de naam Trump al helemaal niet meer willen dragen :upside_down_face:

Zou er niet op rekenen dat hij een speech gaat geven haha

1 like

Ohnee, nog geen speech. Dit was gebaseerd op zijn gedrag nu en de afgelopen dagen! Geen idee wanneer hij zijn speech gaat houden…

1 like

Beautiful

25 likes

Trump heeft geen speech gehouden, enkel een afgevaardigde van zijn legal team.
Hij gaat zelf niet meer speechen of de verkiezing callen.

Trump is aan golfen.
Serieus.

19 likes

Natuurlijk heel mooi, maar je moet wel weten waar het vandaan komt vind ik. Hij was gewoon hartstikke pro-Trump en gaat dan dat verhaal ophangen.

(ik jankte mee, maar ik vind het wel goed om in perspectief te zetten)

3 likes

Die linker man doet me echt al dagen denken aan een cartoonfiguur haha ik probeer een plaatje te vinden maar ik kan nergens vinden wat ik bedoel

ik jankte ook mee, dus thanks voor dit inzicht had geen idee (en nu voel ik me een beetje dom, wat een act)

1 like

Ah ja ik begreep het verkeerd.

1 like

Ik ga echt stuk om Chuck Schumer. Hij is er zoooooo klaar mee.

4 likes

Ik ben bet helemaal met je eens, ik denk dan maar aan de uitspraak van Michelle Obama: when they go low, we go high.

4 likes

Beetje late to the party waarschijnlijk maar staat hele docu over Trumpie op Netflix. Voor wie m nog niet gezien heeft (ik dus :sweat_smile: ) misschien leuke kijktip voor vanavond

4 likes

Oeh nog geen einde aan de magic wall blijkbaar! Primaaaaaa kom maar op

1 like