Als je één ding mag zeggen tegen je 16-jarige zelf

  • Geniet van dit onbezorgde leven.
  • Doe wat meer je best op school.
1 like

Oja ga lekker sletten zou ik ook tegen mezelf zeggen! God wat was ik conservatief daarin vroeger.

4 likes

Schrijf je op de 18e verjaardag direct in bij Woningnet Amsterdam.

8 likes

Maak eerst je verkering uit voor je verder gaat met een ander. Scheelt je stress :joy:

3 likes

je bent niet te dik. maar voorkom het bijkomen want op je 28e ben je dat wel

1 like

Omg herinner me net een betere! Heb een jaar geleden ofzo gezoend en gedate met iemand die toen ik 16 was een klein rolletje had in een fictie reeks op tv en ik had er toen een huge crush op. Sindsdien heeft hij nooit meer iets in tv gedaan maar kwam hem een periode veel tegen bij uitgaan.
Dus ik zou zeggen wow je gaat later met hem.op date en zoenen!!!
Toen zou ik daar veel meer van onder de indruk geweest zijn als het nu was.

4 likes

Doe iets.

Slechts. Goeds. Rampzalig. Fantastisch.

Kom in beweging. Letterlijk. Blijf niet hangen in dromen, want dan blijft alles een scenario. Je bent nu nog jong en je kan niet wachten om ouder te worden. Maar je wacht alles af en zo werkt het niet in het leven. Je begint nergens aan omdat je bang bent dat het je dromen nooit zal overtreffen. Maar hoe langer je droomt en niks uitvoert, hoe onrealistischer die dromen gaan lijken. Hoe moeilijker het gaat worden om ze na te jagen.

Ga iets doen. Faal, heb succes. Maar doe iets. Heb iets te vertellen in plaats van te luisteren en te dromen. Verbras je geld, geld boeit geen fuck. Ga op je bek. Durf een keer iets. Laat jezelf een keer zien, niet hoe je denkt dat mensen je willen zien. Geef jezelf letterlijk een keer bloot, zo afzichtelijk ben je niet. En al ben je het wel, je verandert er niks aan met dromen.

Move bitch.

23 likes

Ik hou nu al van deze zin

1 like

Neem geen vriend en kies een andere studie

Wat zeg je dit mooi. Ik heb dit gescreenshot en opgeslagen als herinnering voor mezelf om meer te durven. Merci!

1 like

Tegen mijn 16-jarige zelf: Nee, het wordt niet beter.

Ga een jaar studeren in het buitenland ipv als een malle afstuderen om zsm te kunnen beginnen met carriere maken. En geniet van je ouders

1 like

Koop niet zoveel troep en begin met sparen! En stop met alles lezen wat los en vast zit over diëten, daar ga je alleen maar dikker van worden.

2 likes

Zorg dat je geen overgewicht krijgt. Van dat afvallen op latere leeftijd wordt je niet mooier.

Ik heb zo’n spijt van mijn overgewicht periode. Mijn huid zal nooit mooi strak worden hoeveel ik ook sport en op m’n eten let, het is echt al ‘verpest’. Dat is écht mijn allergrootste onzekerheid. Iets eraan laten doen wil ik niet want dat vind ik nou ook weer zo iets… ik ben verder wel gezond namelijk en heb er lichamelijk geen last van.

Onmiddelijk

Loop niet zo te janken, je leven wordt nog veel kutter dan dit. Wees wat liever tegen je vader, want over 9 jaar heb je die niet meer. Doe wat meer wat jij wilt, ipv wat je denkt dat anderen van je willen. En je bent fucking knap, ook al walg je nu van je zelf.

Meid, je bent niet lui (oke een beetje) en ook niet raar. Je hebt ADD. Ga er nu vast mee leren omgaan, dat voorkomt a world of hurt later in je leven. Vrienden laten je niet vallen omdat je een slecht mens bent. Relatie-onderhoud is heel moeilijk voor ADD-ers. Maar je kunt dit leren.

Je kunt sowieso veel meer dan je denkt. Datgene waarvan je denkt dat het je slechte eigenschappen zijn, zijn in feite je talenten. Wees niet zo bang voor jezelf. Wees trots op jezelf.
Het is goed hoe je eruit ziet. Je zult aankomen, afvallen, en toch van gehouden worden.

1 like

Kies een andere studie. Durf risico’s nemen.

Laat witte mannen van boven de 50 (of eigenlijk anderen in het algemeen) je niet vertellen dat je iets toch niet kan vanwege je achtergrond.

4 likes

Volwassen zijn is ook niet alles