Algemeen sport op tv topic

Wat zielig van Ter Mors! Ik kijk in België, dus ik loop achter en ik krijg steeds spoilers doorgeappt van de mensen die in NL kijken

Ik loop ook 10 min achter. Arme ter mors die is nog niet goed terug na haar blessure.

Maar Leerdam jeetje!

Wüst en de jong samen. Wat leuk.

1 like

Ik vind dat krassen zo vervelend, haha. Echt zo’n dad joke

Heeft iemand het sportjaaroverzicht gekeken? Gemist: https://nos.nl/video/2316660-dit-is-het-nos-sport-jaaroverzicht-van-2019.html

Vraag me vooral af of het 'n uur waard is haha

Mwah dat vind ik het persoonlijk niet waard.
Maar als je niks te doen hebt en je wilt toch iets hebben om te kijken, ja dan wel opzetten.

1 like

Had 'm toch maar aangezet, na 10 minuten had ik al tranen in m’n ogen door Sjinkie. Maar sporten waar ik niet zo veel om geef skip ik maar een beetje doorheen

1 like

Zometeen finale van het darten! Hoop dat van Gerwen weer de titel pakt :dart:

Ik ben dus echt voor Wright. Vind van Gerwen zo ontzettend arrogant (dat mag ergens want je bent wereldkampioen), maar echt steeds erger. Dus hoop dat ie ontzettend onderuit gaat, maar ik verwacht toch wel dat ie zal winnen.

Dit! Die opmerking over Darius Labanauskas, dat hij saai is. Al die uitspraken dat hij wel even wint. Die persconferentie over Klaasen even van alles van 8 jaar terug weer uit de sloot trekken. Ik vind Van Gerwen enorm onsympathiek. Gun het Wright om nu ook eens een finale te winnen.

Wright heeft wel een vet kapsel nu :star_struck: love slangenprint
Ik ben wel voor Van Gerwen hoor.

1 like

Ik vind het echt een super leuke pot!

Ahh zo cute emo Wright. Wel verdiend, Van Gerwen liet het echt liggen. en in eerdere rondes gooide die ook niet altijd even goed

1 like

Ik vind het altijd leuk als iemand voor het eerst wint bij een sport. Hoe blij hij ermee is, zo leuk!

Lekker EK shorttrack kijken, eens zien of Nederland nog wat medailles kan ophalen

Edit: dat is er alvast eentje voor Schulting!

Ahhh wat verschrikkelijk om te zien voor Mulder! :disappointed_relieved::pensive: Had het hem echt gegund!

Ja, ik ook! Echt zo stom

Ben vandaag vrij, dus kan nu Nadal - Kyrgios kijken jeej.

1 like

Aii, Kai Verbij, echt drama die Nederlandse mannen op de 500

Jammer dat Jutta geen 1e is.