Algemeen sport op tv topic

Klopt, ze hebben inderdaad een uitzondering gemaakt. Maar nu komen ze nergens in voor, qua video’s en praatjes zeg maar. Begrijp dat er een hoop natuurlijk al helemaal klaar stond, maar ze hadden toch heus wel érgens nog bij gekund :sweat_smile:

Wel echt jammer dat er zo weinig sporters zijn die de prijzen winnen.

Oh op die manier, ja daar heb je gelijk in! Al ben ik al blij dat ze iig die uitzondering hebben gemaakt.

Lijkt me haast wel dat ze gaan winnen toch, zo voelt het een beetje. Zo van het meest recent toegevoegd dus ook grootste winkans. Sowieso boven ajax en oranje leeuwinnen (aangezien die niet hebben gewonnen)

Oh ja, dat zéker! Hoop ook echt dat ze hem pakken

Nou vond het een beetje tegenvallen allemaal eigenlijk. Had er denk ik teveel van verwacht.

Zijn er meer mensen die schaatsen kijken nu?:blush:

Jazeker!!

1 like

Die race van Krol net was echt mooi om te zien vond ik! Verweij vooral een blaaskaak.

Krol was onwijs snel ja.
Nu deze rit. Ben benieuwd.

Zo wat was Kramer slecht.

Ja die bleef echt bizar veel achter!

Kramer heeft sowieso ingehouden om energie te sparen. Hij wil zich denk ik vooral plaatsen voor het EK (of WK?) allround. Daarvoor moest hij rijden

Ah gadverdamme ik kan die Verweij zo niet uit staan he. Met die interviews enzo :grimacing:

1 like

Ik ook niet. Hoog kwalgehalte. Gekwalte

1 like

Nou kom op Roest! Ben geen fan van bergsma haha

Verdorie

Ben echt benieuwd naar de 1000!

Ah zo zonde die valse start

Heftige eyeliner van jutta leerdam trouwens. En dat voor tijdens het sporten haha