Afscheid van Pronkjewail

Rust zacht :heart::star2:

Ik heb weinig over haar en haar situatie meegekregen, maar wat verdrietig zeg. Veel sterkte voor iedereen die haar persoonlijk kende, zowel hier als buiten het forum.

Wat verdrietig:(.

Wat een verdrietig nieuws…
Rust zacht :heart:

Rust zacht :two_hearts::two_hearts:

Wat ontzettend heftig, zo surreëel. Rust zacht Pronkjewail :heart:

Wat een verdrietig nieuws :(. Ik vond haar altijd heel leuk overkomen op het oude forum en hier. Liefs en sterkte voor iedereen die haar gekend heeft en mist. :heart:

Wat vreselijk…rust zacht :two_hearts:

Heftig dat iemand uit ons midden het leven heeft moeten verlaten :frowning: Ik geloof niet in plekken waar een ziel heengaat na de dood, maar ik hoop toch dat haar ziel een mooie en rustige plek bereikt

4 likes

Sterkte!

Ik ben een lurker maar speciaal ingelogd voor dit.

Doordat ik veel mee las bij het EGF en nu hier zag ik altijd berichten van @anon98510831 voorbij komen. Haar berichten waren altijd zo lief en positief. Eigenlijk kun je daar uit op maken wat een mooi karakter zij had en hoe zij in het leven stond.

Verder is volgens mij alles hierboven al gezegd, maar toch: rust zacht en heel veel liefde :heart::rose:

7 likes

Ook ik ben vooral een meelezer, maar wil wel graag mijn medeleven betuigen. Het is altijd triest als iemand sterft, en als je merkt dat ze zo geliefd was doet het extra pijn. Rust zacht, Pronkjewail. :rose:

1 like

Rust zacht :star2:
Ook al zit ik hier nog niet zo lang, @anon98510831 viel mij altijd op door haar humor en nuchterheid hier op het forum. Sterkte aan iedereen die door haar overlijden geraakt is :heart:

Wat ontzettend verdrietig om te lezen.

Wat heftig! Ik wist niet dat ze ziek was en ben echt geschrokken van dit bericht.

Rust zacht lieve meid.

Wat erg, ik schrik er van. Rust zacht.

Wat een verdrietig nieuws. Ik bewonderde haar voor de nuchtere en realistische manier waarop ze over haar ziekte sprak en er volgens mij ook naar keek.

Voor alle nabestaanden ontzettend veel sterkte💕

Jeetje wat een heftig nieuws… Rust zacht Pronkjewail

Ik herinner me nog goed dat Krullevaar stierf op het Girlscene forum, dat was ook echt zo schrikken. Gek hoe dat je zo kan raken terwijl je die persoon enkel via een forum kent

4 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte aan iedereen die haar goed kende. :heart:

Wat ontzettend verdrietig. Rust zacht :heart: