Afscheid van Pronkjewail

Zoals jullie wellicht al lazen in het “Wat je even kwijt wilt-topic” kregen we vandaag het verdrietige bericht dat onze gewaardeerde en geliefde medeforummer Pronkjewail aan de gevolgen van borstkanker is overleden.

Zowel hier als bij EGF was ze een graag geziene forummer, en tot het eind was ze ook actief hier. We zullen haar erg missen.

Heb je fijne herinneringen aan haar of leuke anekdotes? Dan zouden we het fijn vinden als je die hier wil delen. Alleen gedag tegen haar zeggen is natuurlijk ook goed.

Dag Pronkjewail, dankjewel. We zullen je heel erg missen.

Dit is lief! Ik heb alles al gezegd in wjekw denk ik.
:heart::heart: voor jullie allemaal

4 likes

Ik schrik me rot van dit bericht. Rust zucht lieve @anon98510831 en heel veel sterkte medeforummers. :heart:

1 like

Wat verdrietig dit. Ik vond haar altijd zo positief overkomen, maar tegelijkertijd ook wel realistisch over dat ze niet oud zou worden. Ze zal hier zeker gemist worden!! Rust zacht Pronkjewail :heart:

1 like

Wat enorm verdrietig… Heb er even geen woorden voor. Rust zacht.

1 like

Ze sprak bijna nooit over haar ziekte en klaagde er ook niet over. Respect.

Iedereen sterkte met dit verlies.

En rust zacht. :tulip:

5 likes

Zo verdrietig. Ik zal haar echt missen op het forum.

:heart:

1 like

Wat verdrietig zeg, ben er even stil van :pensive:

1 like

Wat triest… Sterkte voor iedereen en rust zacht @anon98510831

1 like

Wat een verdrietig nieuws, ben er ook stil van…Rust zacht @anon98510831 :hearts:

1 like

Wat verschrikkelijk dit. Rust zacht, @anon98510831.

1 like

Jeetje wat heftig en verdrietig. Rust zacht @anon98510831 :rose::heart:

1 like

Wat een verdrietig nieuws! Ik vond haar altijd heel nuchter en realistisch overkomen, dat heeft indruk op me gemaakt. Rust zacht.

3 likes

Aardige vrouw leek ze me, Pronkjewail. En ze gooide zo leuk haar borsten in de hoek!
edit: meaning, ze had een grappige opmerking een keer in een discussie over wel-of-niet lekker je bh uittrekken wanneer je thuiskomt. zij trok haar bh dan met borsten en al uit, ze merkte droog op dat ze dr borsten dan in de hoek smeet. voor de context.

48 likes

Jeetje wat verdrietig echt een brok in mijn keel. :frowning: Ik weet ook niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.

Rust zacht.

1 like

Wat een verdrietig nieuws. Rust zacht.

Wat een vreselijk nieuws! Sterkte ook voor @Lentex. En iedereen hier ook natuurlijk.

:rose:rust zacht @anon98510831

1 like

Wat heftig. Rust zacht…

Ik kende haar niet, zag haar naam weleens langskomen maar toch maakt het wel een impact. Zoals iemand al zei, je vergeet bijna dat je hier echte mensen spreekt.

Rust zacht <3

1 like