Ja volgens mij hebben ze nog nooit een gesprek gehad wat om Tom ging
Maar ik vind die Tom niet dom overkomen dus waarom hij bij haar blijft is me een raadsel… Darcy gaat het inderdaad alleen om het trouwen, niet om het huwelijk wat je daarna hebt met die ander heel apart
Ja geweldig was dat. En bij Tom kreeg ze een sleutel hahaha. Arme darceh
Waar kun je dit zien? Niet op TLC zeker?
Heeft iemand al een linkje van het nieuwe seizoen? Ik kijk tegenwoordig alles via netflix en videoland dus ben helemaal niet meer thuis in de illegale linkjes en die youtube video’s hebben of irritante zoom ineens of een mini schermpje…
Moet zeggen dat er vaak wel goede videos op youtube staan. Maar je moet wel snel kijken omdat het anders verwijderd of geblokkeerd wordt.
Ik kijk het idd ook altijd op Youtube! Maar je kan ook via https://www1.swatchseries.to/ kijken
Kijkt iemand het seizoen van 90 days to wed dat nu elke vrijdagavond op TLC komt?
Die Anna en Mursel… Dat kan toch niet echt zijn, echt tenenkrommend allemaal.
Anna heeft een roze bril op. Lijkt me ook kut om constant met Google Translate te communiceren?
Echt hé. Maar ook met Google Translate komt er geen gesprek op gang. Vind ook dat zij zo gek omgaat met haar kinderen.
Ik kijk t ook! Echt een ramp.
En die Mursel die gewoon zijn familie niks over de kids wil vertellen. Ik begrijp dat dat gevoelig ligt, maar als moeder kan je dat gewoon niet accepteren. Heel raar dat zij uberhaupt dat K1 visum al hebben aangevraagd!
Er is nu net een nieuw seizoen: 90 Day Fiance Just Landed
Ik weet niet zo goed wat het verschil met 90 Day Fiance is, maar wat een saaie aflevering was dat zeg…
En dan wordt ze boos dat hij niet communiceert
Ja echt zo’n rare relatie! Alleen maar korte zinnen/vragen aan elkaar stellen via translate is toch geen relatie te noemen? Ik snap ook heel goed dat die oudste zoon niks met Mursel te maken wil hebben, er komt ineens een nieuwe man in het leven van je moeder en dus ook van jou en hij zegt eigenlijk bijna meteen dat hij jou verzwijgt voor zijn familie en dat hij zich voor jou schaamt, nou lekker begin ook.
Ik moest erg lachen toen Michael’s vrienden Angela “trashy” noemden. Spot on!
Edit: Dit is wel een beetje gemeen. M’n mean girl side komt eruit met deze serie, woah
Dit is ook echt mijn guilty pleasure.
Denk dat Angela echt wel onder trashy valt.
Omg echt hoor. Ze is zo tokkie/redneck
Ik vind juliana wel zo leuk hè. Ze lijkt me zo lief
Jaaaaa die Juliana <3 Ik vind haar ook gewoon heel ‘grounded’.
En Angela met haar hele handtas in haar BH, my word. Ze heeft het ook alleen maar over die ene dochter van r, Skyla (leuk geschreven ook), maar ze heeft er nog eentje die ze constant beschuldigd heeft van vreemdgaan. Ze heeft op TV een paar keer gezegd dat haar kinderen niet de vader hebben die ze denken dat ze hebben, blabla.
Ze gaat ook constant half vechten tijdens de reunion shows, ik blijf me erover verbazen, hoe kan je zo zijn?
Ik weet nooit wie ik erger vind, Angela of de ene nederlander van een tijdje terug (Jesse??)
Hahahaha true!! Gadver, zo’n kwal. Al was zijn vriendin Darcey (die nu dus weer met een nieuwe gast - Tom - mee doet) net zo erg, die kan echt niet alleen zijn!
Ik had het altijd wel te doen met Darcey, Jesse was echt vet kut tegen haar. Maar Tom schijnt ook heel problematisch te zijn, ze zoekt ze wel uit he
Ik aan het begin ook heel erg, maar jeeeeetje he, ze maakt het zichzelf ook zo ongelofelijk moeilijk en is heel erg pushy. Ze werd boos dat Tom ging salsa dansen met andere vrouwen. Hij doet dit al tig jaar, en zij kan niet salsa dansen. Dus af en toe wil hij dat gewoon kunnen doen! Ik begrijp dat probleem niet echt
Ze kan niet eens blij zijn voor haar zus die al 5 jaar verloofd is! Ze is altijd aan het competen met haar, dat is echt naar om te zien
Tom is zeker problematisch, moet tot nu toe wel erg om hem lachen met z’n Britse humor