Ooh Ceasar…oh god dit kan je toch niet aanzien? Hoe kun je het niet zien als Ceasar zijnde?
Ja dat snap ik ook echt niet… Is hij echt zo naïef? En heeft hij geen vrienden of familie die hem tegenhouden? Vind ergens ook wel een beetje sneu want het lijkt me echt een lieve man die te goed is zeg maar.
Die Darcey spoort toch ook niet helemaal, snap dat hij zoiets heeft van ehhh okee?
Het schijnt dat hij meedoet als opstapje naar een acteercarriere…
Ja en hij offert echt alles op en blijft erin geloven ondanks dat vrienden twijfels uitspreken.
Darcy, ik zie haar alleen maar huilen.
Ceasar of Tom van Darcy?
Ceasar
Ooh echt? Ik zou het dan juist meer bij Tom verwachten eigenlijk.
Zou me trouwens niet verbazen als dat bij meerendeel van de cast zo is hoor. Vind het wel opvallend dat de laatste seizoenen van die mega rare verhaallijnen hebben.
Ceasar met z’n Candy g strings op dat bed… zonder Maria of course. Dit kan niet serieus zijn toch
Ik begon vrijdag ook te denken dat het nep was. Dit kan toch niet. Ik geloof niet dat iemand zó naief is.
Volgens mij stond er iets in de comments op yt dat Ceasar vlogs maakt ofzo
Wat ik nou toch gevonden heb!!!
Angela is nog trashier dan ik dacht.
Omg deze tell all aflevering met Maria aaaaah, kan alleen niet het juiste deel op youtube vinden…
Hé waarrrrr! Maria bestaat dus echt?
Volgensmij is vanavond de tell all deel 2 en staat ie morgen pas online. In aflevering 13 is Maria wel te zien trouwens. https://youtu.be/1uYK0awZJD8
Jup, she real & heel eerlijk haha
Dit is echt te tof!
En ratchet Angela is baahaaack https://www.youtube.com/watch?v=rFxK0rYc0Mc
Nou nogal ja😂
Wtf heeft Jessie daar ook te zoeken?
Ja idd!
Ik weet nog dat ik toen ik Jessie voor het eerst zag wel moest lachen omdat hij zo typisch Nederlands was - super direct. Nu vind ik hem echt een pure sensatie zoeker.
Maar die Darcy is ook echt bijzonder. Ik vind dat die zus van Tom helemaal gelijk heeft met dat Darcy per se alleen een ring wil en niet echt tijd wil investeren in het beter leren kennen van Tom.
Bijzondere mensen allemaal