Oh ja hè!! Dat ze je ook zo doordringend aan blijft kijken. Ik voel mezelf al krimpen tijdens zo’n gesprek ‘waaaar is dat gat waar ik in kan verdwijnen???’
Ach ik vind Nicolaas toch zo sympathiek. En hoe hij vertelde dat zijn vader hem mietje noemde en wat dat met hem heeft gedaan
Ik moet zeggen dat ik in dit programma minder snel in kom dan 100 dagen voor de klas. Heeft iemand dit ook?
Hahaha ja precies!
Ja ik heb dat ook
Echt jammer! Normaal vind ik hun programma’s geweldig
Nicolaas heeft een documentaire gemaakt, waar o.a. ook wat meer over zijn achtergrond en z’n relatie met z’n vader naar voren komt, ‘pisnicht the movie’ heet dat, misschien wel een kijktip voor je dan, ik vond het echt heel mooi en ontroerend.
(sorry voor de dubbelpost)
Maar Nicolaas stelt zich ook veel kwetsbaarder en opener op dan Tim in die gesprekken met die vrouw, kan me wel voorstellen dat zij dan ook anders reageert. Ik vind haar overigens ook niet echt sympathiek. En Tim vindt het volgens mij ook heel moeilijk en komt zichzelf echt tegen in dit programma.
Ik vond dat Tim in dat gesprek met die Mathew, die cliënt, ook wel weer iets goeds deed door zich kwetsbaar op te stellen en die cliënt daardoor wat autonomie te geven in het gesprek, maar ik geloof niet dat Tim dat uit bekwaamheid deed maar meer uit onhandigheid. Vond Tim iig niet irritant meer, en dat vond ik in de eerste twee afleveringen wel.
De laatste aflevering alweer. Meer mensen die kijken?
Jaaa! Had er niet bij stilgestaan dat Nicolaas 37 is!
Deze Mathew mijn god
Misschien kan Tim in de volgende serie 100 dagen een typecursus volgen. Hij typt echt zo zei hij laatst op Insta
Hahahaaha ja dit had ik ook gezien zo weird
Jan raakt me echt iedere keer
Goed dat ze dit ook laten zien, hoe het nu gaat met de medicatie.
Het is echt zo’n rotbeslissing om iemand tegen zijn zin in medicatie te geven, zeker als dat met veel verzet enzo gebeurd. Maar als je dan ziet dat het wel wat effect heeft, zoals je bij deze man ziet dat die doodsangst niet meer zo op de voorgrond staat, dan vind ik het wel ‘waard’.
Oh nagels lakken OK en t cute moment is gone
Aah, zo lief en mooi dat gedicht van Tim voor Nadina
Edit: en die cadeaus van de cliënten voor Nicolaas; zo lief!
Och die zingende vrouw
Gebruik je condooms??
Hahahaha maar dan eigenlijk niet eens geïnteresseerd in het antwoord en gelijk weer door met z’n verhaal