Zwangerschapskleding inspiratie topic

Ik draag wel leggings met buikband maar dat is niet ondersteunend, hangt gewoon losjes. Volgens mij worden echt stevige banden afgeraden tenzij je echt veel last hebt van je buik. Ik zou het eens met je verloskundige bespreken, in ieder geval niet zomaar gaan dragen.

1 like

Ik heb een beetje geprobeerd terug te zoeken in andere topics, maar kom er niet helemaal uit.
Wat zijn fijne zwangerschapsbh’s die wel genoeg ondersteuning bieden? Ik krijg last van mijn rug door de te strakke bh band aan het einde van de dag. Ik heb wel relatief grote borsten en een brede omtrek. Ik zag dat die van de h&m veel worden gebruikt, maar zijn die ook ondersteunend genoeg bij normale beweging? Ze zien er namelijk uit alsof het heerlijk zit maar ben bang dat de boel heel erg gaat hangen/extreem doorschijnt onder normale kleding. Het gaat mij er eigenlijk voornamelijk om dat de band wat losser zit denk ik want de cups passen nog prima (nu 20 weken zwanger)

Je kunt dan eventueel ook kijken voor zo’n verlengstukje! Zoiets. Dan maak je alleen de band langer.

Ah top dankjewel! Dat is natuurlijk helemaal makkelijk

Net ontdekt #zalandostyle

Heb deze net binnen, ook die in het zwart en zitten beide echt heerlijk! :grin:

Hoe vallen ze qua maat? :smiley:

Wel normaal denk ik! heb zelf maat 34/36 maar dacht beter iets ruimer dan te straks en 36 zit echt perfect :grin:

1 like

Ik heb dit jurkje sinds gisteren en ben er echt mega blij mee: https://www.zalando.nl/mamalicious-mlgigi-dress-jerseyjurk-black-m6429f0v9-q11.html

3 likes

Heel gaaf! (super late reactie :upside_down_face:)

Ik ben op zoek naar strakke (bodycon) jurkjes met lange mouw en lekker veel stretch. Rood, wit of zwart mag wel wat chiquer ivm een fotoshoot.

Wie weet er leuke webshops voor mij? :star_struck:

Ik heb er 1 van Most Wanted in het zwart met rib, zit heel fijn!

ASOS?

Mostwantednl of guts&gusto?

Heeft iemand tips voor fijne bh’s? Ik ben bijna 30 weken zwanger en mijn eigen bralettes beginnen echt strak te zitten (vooral bij de cups)! Draag ondanks mijn borstverkleining, maat xl en helaas hebben de reguliere winkels amper bralettes in maat xxl😭 (dus Prenatal enz. wordt hem al niet…).

Ik heb deze en die zit erg fijn (vind hem niet heel mooi, maar prima voor nu):
https://www.zalando.nl/bravado-designs-bravado-triangel-bh-brt81a004-q11.html

Ik heb een redelijke omvang, normaal cup E (maar die bh’s pas ik niet meer, dus geen idee wat ik nu heb) en draag XXL. Ik vind het wel fijn dat het ook gelijk een voedingsbh is.

1 like

Heeft er iemand tips voor voedingsbh’s als je een kleine omtrek hebt met semi grote cup? Meeste winkels beginnen bij omtrek 75 en ik heb op dit moment 70. Kan wel 75 kopen maar dan zit de cup vaak net niet goed.

Ik weet niet waar je woont, maar je kunt een afspraak maken bij f.amkec in Leeuwarden. Zij hebben een heel assortiment aan zwangerschaps- en voedingsbeha’s vanaf omvang 65 dacht ik. Sowieso een topwinkel en Leeuwarden is verder ook heel leuk om een dagje van te maken!

Haha totaal niet in de buurt maar dat is geen probleem! Maak ik er gewoon een dagje weg van. Vanaf 65 is echt ideaal! Dat is mijn daadwerkelijke maat maar had de hoop al opgegeven daar ooit nog iets fatsoenlijks in te vinden.

1 like

Je kunt ze ook op insta wat vragen stellen voor je daadwerkelijk een afspraak boekt. Ze werken alleen op basis van afspraken. En als je meer tips over Leeuwarden wilt: slide maar in mn dm.

1 like

Ik heb ook 65/70 als omvang en had can de h&m padded voedingsbh’s in maat S ( ik heb normaliter cup C en tijdens borstvoeding DD denk ik), paste allemaal net aan qua cup, maar ik vond het prima voor die paar maandjes.

1 like