Zwangerschapskleding inspiratie topic

Ja het is idd zo’n one sizeding. Ik draag niet zwanger qua onderkant vaak M en qua tops S/M of L als het wat strakker bij de schouders zit.

Dankje! Ik hoop dat hij er over 2 dagen nog is, dan krijg ik salaris haha

1 like

En @DahliaDavin dank voor de tips!

En @Suikerklontje jij ook bedankt voor dit geweldige overzicht en de tips haha echt top. Ik ga nu ook niet echt meer naar winkels dus ik ga eens even online op zoek!

Krijg ook echt alleen al de zenuwen van het woord vluchttas, wie heeft dat ooit bedacht. Maar wel fijn om alles binnenkort echt klaar te hebben staan.

1 like

Haha shit ik twijfel al een tijdje over deze en had mezelf net verteld dat ik nog maar 4 weken moet dus zonde… maar het staat je zo leuk ik twijfel weer helemaal :rofl:

Maar je kunt hem daarna ook nog aan :smirk:

Haha ik twijfel ook moet nog zes weken, en denk nu bij alles ook ja ik zit alleen maar binnen zowat :joy: Maar wel een goed argument van @Suikerklontje!

ik ben niet zwanger maar heb deze ook gekocht nav jouw post haha. En ik wil hem nu in alle kleuren! Het is zooo zacht en comfy

1 like

Tegen zo een logica kan ik natuurlijk niet op, ik heb 'm besteld haha! Bonuspunten omdat de set en baby hun naam delen haha

1 like

Nog super bedankt voor deze tip! Zit zoveel lekkerder dan m’n spijkerbroeken.

1 like

1x raden wat er vanmiddag bij mij bezorgd gaat worden… :grimacing:

1 like

Ik heb het rode guts en Gusto setje binnen maar ik twijfel zo erg of ik het ga houden.
Normaal gesproken camoufleer ik m’n buik juist altijd en daarom voelt het een beetje uit m’n comfort zone. En dan ga ik ook opeens twijfelen of ik niet al een veel te dikke buik heb voor iemand van 18 weken zwanger.
Maargoed ik ga er nog over denken.

Er bestaat niet zoiets als een te dikke zwangere buik :kissing_heart:

Verder vooral doen wat prettig voor je voelt natuurlijk :slight_smile:

4 likes

Ohh die set! Zou dat ook mooi zijn als je van jezelf al wat… te dik bent?!

Ik had van de Hema twee heerlijke nachthemden van viscose. Lekker zacht en soepel.

Onderbroeken van anni rolfi bij kruidvat. De invisible cotton volgens mij. Die zitten lekker hoog en kan kraamverband ook heel goed in.geen lelijke naadjes

Ik had toen bij de C&A van die lange nachthemd/jurken gehaald. Super zacht en goedkoop. Met van die knoopjes voren zodat je meteen kan voeden, indien gewenst.

@Broodrooster @Superkonijn oh bedankt voor de tips!

1 like

Ik heb meestal een L/40

Ik ben blijkbaar nog niet goed in spoilers, ik heb een foto gezet in what are you wearing today :slightly_smiling_face:

1 like

Ik had vandaag voor het eerst het rode pak aan van guts en in de supermarkt kwam er iemand naar me toe om een complimentje te geven en te vragen waar ie van is! :grin:

4 likes

Aaah wat leuk!!

Wat doen jullie aan met kerst?

Ik heb wel oké jurkjes maar die heb ik al zo vaak aan. Zit nu te twijfelen om een nieuw feestelijk jurkje te kopen of een top voor op mijn flared zwarte broek.
Zag een oké omslagjurkje bij Noppies maar die was effen zwart, dat is ook weer zo saai.