Ik ben zo onder de indruk van dit kanaal
JA! Staat nu zelfs op 29m views al
Ik ben hem nu aan het kijken hahaha
Ik moest zo hard lachen bij die eerste gast op 00.30
Jim Can’t Swim is echt geweldig, ik kijk hun videos constant.
Wat vond je er uiteindelijk van?
Ja goed! Ik kijk zijn videos sowieso wel vaker met aandacht
Ik vind youtubers uit andere landen, met andere levensstijlen of met een interessante baan altijd erg leuk om te volgen. Mijn nieuwste ontdekking is Minimal Russian Girl. Ze maakt hele ontspannende filmpjes en daarnaast is het leuk om Rusland van een andere kant te zien.
Meest recente vlog:
en deze vond ik ook leuk:
Het ‘make up en true crime’ thema blijkt dus een heel genre te zijn op youtube. Vond een meisje dat grappig commentaar geeft op een hele vreemde zaak:
Ja is oorspronkelijk van bailey sarian
Weet niet of ik het al vaker heb gepost maar ik vind het echt heerlijk om van die Korean streetfood filmpjes te kijken ter ontspanning.
Voorbeeldje. Satisfying omdat ze zo efficient en snel werken en het lijkt me allemaal ook zo lekker
Dit kanaal is echt leuk! Leuke filmpjes, vind ik. Experts moeten raden welk product (heb ookal die met kaas gekeken) duurder is, en dan leggen ze ook uit waarom ze denken dat dit zo is.
Gemeente Amsterdam heeft een kanaal met korte informatieve video’s over de geschiedenis van de stad. Heel leuk en leerzaam, vooral omdat er echt oude beelden/tekeningen/foto’s worden gebruikt die je normaal niet zo snel tegenkomt. Bijvoorbeeld deze over dienstmeisjes
En deze over het galgenveld in Noord
Ik heb pas verspreid over een paar dagen een serie video’s gekeken van een man in Amerika (ergens in Virginia volgens mij) die een oud huis helemaal zelf (met hulp van vrienden/familie soms) ging opknappen om weer te verkopen. Beetje een droge gast wel met flauwe grapjes soms, maar vond het wel echt cool om te zien en knap hoe hij echt bijna alles zelf doet. Proces van 2 jaar geweest geloof ik, en het is helemaal gefilmd van het leegruimen van het huis tot aan hoe het opgeleverd wordt voor de verkoop.
Dit is de eerste video ervan, daarna volgen er echt nog heel veel maar allemaal zo rond de 7 minuten per filmpje.
Love Tina, maakt leuke DIYs zodat ik zelf niet hoef te gaan prutsen.
Chloe ben ik ooit aan begin van borduur periode gaan volgen vanwege haar borduur video’s maar beetje blijven plakken. Vind haar kringloop video’s heel leuk en nu haar verhuis serie ook wel oke. Inpakken vond ik niet zo boeiend en langdradig.
Hilde kreeg ik hier als tip via Dames met een maatje meer. Maar ze maakt nu ook vlogs.
Vind het altijd chill dat ze grote bestellingen doet en dan laat zien.
Linh ben ik een keer tegen gekomen door de homepage van YT. Vind haar vlogs altijd chill om te kijken.
Studiovlogs dingen vind ik ook altijd leuk om te zien. geen idee waarom. Bij Katnipp heb ik altijd meer het idee tegenwoordig dat het alleen maar kopen kopen kopen is voor het grotere pand.
Maddie ben ik onlangs tegen gekomen en vind het chill dat ze al haar video’s in stukken opknipt zodat je makkelijk door kan klikken als je wilt.
Dank voor het delen van dit filmpje. Heb me zelden zo empowered gevoeld om mezelf mee op date te nemen dan na dit filmpje. Wat een leuk mens!